BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Såg nu att du var en av dem som hade svarat (läser oftast bara inläggen, inte namnen pga dåligt minne) xD
Jag mår illa fortfarande till och från, vilket jag tar som ett bra tecken även om det också är ganska påfrestande.
Oron kommer och går...
Håller tummarna för att det ska gå bra för oss!
Visst är det jobbigt att må illa och sådär, men man saknar det när man inte har det. Spökveckor är inte kul... Det var inte så att jag njöt av dom, förra gången, vilket man borde gjort förstås. Jag tror inte jag kommer göra det den här gången heller...
Emmafrick, vad jobbigt du verkar ha det. Är så jag skäms lite för mitt gnäll, när jag mår långt ifrån lika dåligt som du. Hoppas att det vänder för dig snart.
Hur går det för er alla? Är så tyst här...
Tack!
Hur gör man för att hoppa in i fb-gruppen?
Visst är det jobbigt att må illa och sådär, men man saknar det när man inte har det. Spökveckor är inte kul... Det var inte så att jag njöt av dom, förra gången, vilket man borde gjort förstås. Jag tror inte jag kommer göra det den här gången heller...
Emmafrick, vad jobbigt du verkar ha det. Är så jag skäms lite för mitt gnäll, när jag mår långt ifrån lika dåligt som du. Hoppas att det vänder för dig snart.
Jag vill gärna också gå med i facebookgruppen, bf 27 november
Hejsan!
Är gravid i v.11 med tredje barnet. Bor i Norrköping. Hänger gärna på här om jag får. :)