BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
E jätte orolig.. Ska berätta för min chef på måndag att jag är gravid.. jag har bara tjänst till den 16 juni men hon har sagt att jag får stanna kvar till hösten, men har inte skrivit på några papper än om det.. hon han väl inte bryta ett muntligt löfte?
Varit på kub idag och allt såg bra ut. Nu känner man sig lite lugnare :)
Jag mår peppar peppar bättre nu, vissa sagt är fortfarande skit men börjar få fler bra dagar nu (äter en postafen på morgonen åh har alltid seaband i närheten) så hoppas att det fortsätter att blir bättre åh bättre nu :p är i v. 14 idag (13+0)
Du borde oxå vara i i typ v 12-15 nånstans va om du ska göra kub? Ångrar att vi inte gör det men sambon ville inte betala 2k för det, jag är inte i någon riskgrupp åh sambon vägrar göra abort om nåt skulle visa sig ändå så då ville jag inte veta.. men är en liten ångestkänsla eftersom jag märker att kub är mycket vanligare nu än när jag var gravid med sonen (2år) ..
Hej! Jag skulle vilja hoppa in i FB gruppen för förstföderskor, någon jag kan skicka PM till som kan lägga till mig? :)
Jag mår likadant som dig, var på inskrivning igår hos barnmorskan.. är i vecka 12 nu och mår riktigt dåligt varje dag och spyr hela eftermiddagarna.. barnmorskan ville att jag skulle läggas in på sjukhus för att liksom låta magen vila och då så hon att illamåendet skulle bli bättre. Men vet inte...
Hej alla,
Jag är Sambo1987 som var aktiv tidigare i tråden. Jag har helt glömt bort vilken mejl och lösenord jag använde till kontot och har äntligen hittat orken för att skapa ett nytt.
Går in i vecka 15 (14+0) idag och gjorde KUB för några veckor sedan. Fick se en sprattlande liten sak som gjorde kullerbyttor och fick fina siffror på testen. Jag känner att jag börjar bli mer människa igen. Tröttheten är fortfarande här men illamåendet har lugnat ner sig. Jag känner det fortfarande men får behålla maten :)
Har även berättat för min nya arbetsgivare, har ju bara jobbat lite mer än 2 månader och är fortfarande provanställd och hon blev bara glad. Otroligt skönt att ha det gjort även om jag inte behövde säga något enligt lag!
Välkommen tillbaka, Brago87 :)
Vi är inte så många kvar här tror jag. Men några är vi allt :) Skönt att allt verkar bra för dig! :)