• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • NinnaE
    emmafrick skrev 2017-05-30 12:09:58 följande:
    "Baggy"jeans - sitter inte speciellt löst men de sitter under magen :) leggings som inte har bred mudd, kjolar/shorts i sånna där tunna tyger som man bara drar på sig bor jag i just nu, hm har billiga och sköna med slapp resår xD
    Bra tips! Tack! På jobbet kan jag inte gå i baggy jeans och shorts dock och det är där det blir svårt tycker jag : /
  • emmafrick
    NinnaE skrev 2017-05-31 08:10:29 följande:
    Bra tips! Tack! På jobbet kan jag inte gå i baggy jeans och shorts dock och det är där det blir svårt tycker jag : /
    Hmm, va jobbar du med då? Åh vad för typ av kläder behöver du? Jag kan ju ha"Baggy jeans" i min vanliga storlek som vanliga jeans eftersom jag blir så satans bred direkt xD
  • NinnaE
    emmafrick skrev 2017-05-31 17:15:38 följande:
    Hmm, va jobbar du med då? Åh vad för typ av kläder behöver du? Jag kan ju ha"Baggy jeans" i min vanliga storlek som vanliga jeans eftersom jag blir så satans bred direkt xD
    På kontor kan man säga, där jag vill vara lite klädd.
  • Myysan

Igår var jag på inskrivning alla prover var bra :) och Bf är den 26/11 min födelsedag. Hoppas på att den lille skrutten kommer tidigare :)

• EmilyTh

Hej! Är det ingen från FB-gruppen som kollar denna tråd längre? Skulle gärna vilja bli inbjuden :)

• MammaPippi
    EmilyTh skrev 2017-06-03 20:37:49 följande:

Hej! Är det ingen från FB-gruppen som kollar denna tråd längre? Skulle gärna vilja bli inbjuden :)

samma här ;)
  • BaraStina

Vilka/vilken grupp är det ni är intresserade av?

Jag är admin för gruppen för förstföderskor, sedan finns det även en ganska stor novembergrupp där alla är välkomna samt några där det är medlemsgränser med färre medlemmar

• Jonna1987

Hallå! Här är en till som har bf i november (23/11). Enligt appen är jag i v16 (16+0) idag. Första barnet är det också, så allt är nytt och spännande! Ultraljud om 14 dagar, längtar som fasen! Har raderat mitt fb konto så hoppas kunna följa andra exalterade på denna sida! ????

• amj87

Hoppla! Här är ytterligare en med bf 17e november (vecka 16+5), första barnet! Hakar också på men stannar gärna kvar här på FL liksom föregående :)

Svar på tråden BF november 2017