• celz

BF november 2017

Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

• Svar på tråden BF november 2017
  • PlusLängtan

Ja det är många här som flyttat helt över till Facebook. Men vi verkar ändå vara några som är kvar :)

Vi har gjort KUB här nu och fick se en liten livlig bebis som gärna låg med benen rakt upp. Såg inte könet, men det gör inget. KUB visade inget vilket var det viktigaste såklart. Känner också av bebisen en hel del vissa dagar. Sprattel eller hicka. Så mysigt att känna tidigare än förra gången.

• BaraStina
    MammaPippi skrev 2017-06-10 13:02:43 följande:

Är gärna med i stora nov gruppen, vad heter den och någon som kan lägga till mig?

Novemberbebisar heter den är en hemlig grupp, så går inte att söka på den. Jag kan lägga till dig, så får man vänta på att en admin godkänner tror jag!
  • MammaPippi
    BaraStina skrev 2017-06-11 01:12:54 följande:
    Novemberbebisar heter den är en hemlig grupp, så går inte att söka på den. Jag kan lägga till dig, så får man vänta på att en admin godkänner tror jag!
    Har messat dig på FB :)
  • November2017
    BaraStina skrev 2017-06-11 01:12:54 följande:

Skulle också vilja vara med och få stöttning och råd. Hur hittar jag er?
  • MmVb
    Mia86a skrev 2017-06-10 00:57:35 följande:
    Ja, det känns lite trist när de flesta hoppat över till Facebook helt. Vi finns i Stockholm, du?
    Aah okej :) jag/vi bor i Norrköping och väntar tredje barnet med bf 11/11 :)
  • carlar
    BaraStina skrev 2017-06-07 23:10:58 följande:

Vilka/vilken grupp är det ni är intresserade av?

Jag är admin för gruppen för förstföderskor, sedan finns det även en ganska stor novembergrupp där alla är välkomna samt några där det är medlemsgränser med färre medlemmar

Hej! :)
    Caroline heter jag och är gravid i vecka 16 :)

Jag har bf den 29/11 med mitt första barn! Bor med min fästman i Sundsvall och vill gärna komma i kontakt med fler blivande mammor :) Går gärna med i Facebook-grupperna om någon vill lägga till mig :D
  • Emeliegd

Hej. Jag heter Emelie och väntar mitt första barn. Bf är 22 november. Vill gärna gå med i facebook-gruppen om någon vill bjuda in? ???? Vore jättekul att följas åt med andra ????

• Emeliegd

Hej. Jag heter Emelie och väntar mitt första barn. Bf är 22 november. Vill gärna gå med i facebook-gruppen om någon vill bjuda in? :) Vore jättekul att följas åt med andra :)

• Jgirl93

Jag heter jasmine och är 24 år! Bor i Norrköping och väntar vårt första barn. Plussade på första försöket och är beräknad till 13/11. Vi ska på RUL på tisdag 20/6 och förhoppningsvis får vi då se även vilket kön det är. KUB visade låg risk och allt såg toppen ut.

Vill med vara med i fb-gruppen ? nån som vill bjuda in? Heter Jasmine Hellqvist på Facebook

Svar på tråden BF november 2017