BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hoppla! Här är ytterligare en med bf 17e november (vecka 16+5), första barnet! Hakar också på men stannar gärna kvar här på FL liksom föregående :)
Åh jag hade också bf 17/11 innan jag blev flyttad till 26/11 på kub. Liiite avis på er som har lite kortare till "målet"
Vem vet! Mycket verkar kunna ändras längst vägen! ? ska bli spännande och se vad de säger på RULet.
Hej!
Kul med fler november-mammor som vill hänga här :) känns som att de flesta dragit sig över till Facebook-gruppen/grupperna
Var i landet hittar man er? :)
Hej!
Kul med fler november-mammor som vill hänga här :) känns som att de flesta dragit sig över till Facebook-gruppen/grupperna
Göteborg. Nyss fyllda 38. Första barnet.
Göteborg. Nyss fyllda 38. Första barnet.
Jag bor oxå i Gbg, Mölndal :)
Hej!
Vilka/vilken grupp är det ni är intresserade av?
Jag är admin för gruppen för förstföderskor, sedan finns det även en ganska stor novembergrupp där alla är välkomna samt några där det är medlemsgränser med färre medlemmar