• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • Sere
    Wuuaau skrev 2017-07-21 17:34:22 följande:
    Jag hade tänkt testa morgonurin imorgon, men jag kanske borde vänta... Slippa ännu ett negativt test..

Jag håller verkligen både tummar å tår ???
    När man läser trådarna här på FL verkar det som att de flesta inte plussat förr än samma dag eller till och med nån dag efter BIM.
  • Casja
    Sere skrev 2017-07-21 18:19:27 följande:

När man läser trådarna här på FL verkar det som att de flesta inte plussat förr än samma dag eller till och med nån dag efter BIM.

Jag ska försöka vänta tills på tisdag med att testa (om jag kan hålla mig).

Spännande att testa imorgon, håller tummarna för oss alla!
  • Ciconiidae

Jag plussade på äl+10 med första så det syntes tydligt på kameran. Äl+9 imorgon så ska bli spännande med morgondagens test. :)
  • Sere
    Ciconiidae skrev 2017-07-21 21:02:14 följande:
    Jag plussade på äl+10 med första så det syntes tydligt på kameran. Äl+9 imorgon så ska bli spännande med morgondagens test. :)
    Ååå, hoppas du får plus! Jag testade idag (BIM -4) och fick negativt:( hopps fortfarande på plus om några dagar...
  • Wuuaau

Valde att inte testa idag, försöker hålla mig lite till! :)
  • Wuuaau
    Ciconiidae skrev 2017-07-21 21:02:14 följande:

Hur gick det? Plussade du? :)
  • majita
    Sere skrev 2017-07-21 21:52:33 följande:

Ååå, hoppas du får plus! Jag testade idag (BIM -4) och fick negativt:( hopps fortfarande på plus om några dagar...

Jag testade också BIM -4 och fick negativt. Men idag (BIM+1) fick jag ett plus!! Var helt säker på att mensen var på g för har haft jättemensvärk, känns helt overkligt och såååå kul! Vi har försökt sedan september... hoppas du också plussar!!
  • Wuuaau
    majita skrev 2017-07-22 08:48:29 följande:

Jag testade också BIM -4 och fick negativt. Men idag (BIM+1) fick jag ett plus!! Var helt säker på att mensen var på g för har haft jättemensvärk, känns helt overkligt och såååå kul! Vi har försökt sedan september... hoppas du också plussar!!

Ååh, grattis!! :D
  • Sere
    majita skrev 2017-07-22 08:48:29 följande:
    Ååh, nu tände du mitt hopp! Hoppas det blir samma för mig. Stort grattis!
  • Sere
    mammatillengrabb skrev 2017-07-21 12:11:18 följande:

Nu är jag på BIM+7 eller BIM+3 varken mens eller plus på stickorna. Tråkigt när ingenting händer. Plussade runt BIM+20 förr gången men trodde inte jag skulle få lika låga hormoner denna gången om det nu är någonting. Mensen brukar aldrig försvinna!

Det låter väldigt frustrerande:(
    Jobbigt med så varierande cykel. Konstigt att mensen uteblev... Men om du plussade BIM +20 förut så finns det ju hopp:)
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017