• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • Casja
    Sere skrev 2017-07-23 13:17:41 följande:

Och nu kom det blod här... gissar att mensen är tidig. Så himla ledsen :(

Vad tråkigt! Styrka till dig.
  • Wuuaau

Ingen mens än... Hade en liten blödning igår, det var alltså blod när jag torkade efter toabesök. Men inget mer nu. Kan det vara en nidblödning jag fick? Fick inte det förra graviditeten. Någon som har koll?

• Pousodapousoda

Hej ny här

Är på g med barn nr 3 ???? Sista o slutgiltiga

Andra barnen är 8.10 så jag kommer att jag inte är färdig fören sladdis har kommit ????

Kommer knappt ihåg hur det känns o Vara gravid o man letar symtom!

Hade ägglossning den 20-21 /juli enligt app o efter det så har jag haft en molande stramande smärta i höger äggstock

Ibland i vänster!

Stramar o stretar kissar mkt kan det vara tidiga tecken Tro ?

• vickanj82

Inne på BIM +10 idag och alla test säger negativt. Gör mig galen. Någon som har tips?

• miimee

Hoppar in här igen då det blev ett tidigt mf nu i juli. Hinner med en till bim, 31/7! Inte helt hundra på om jag hade äl eller ej, men jag mår himla illa och drömmer som en galning om allt möjligt. 3 nätter senaste veckan har jag varit gravid på något sätt. Haha, önskedrömmar :)

Nu håller vi tummarna igen!

• Lella88

vickanj82 jag har inga tips, men jag förstår ? nästan ? din frustation. Bim+2 idag, mensen brukar aldrig vara sen. Alla test visar negativt, har inga som helst menskänningar. Vad händer kroppen?!

Min förra graviditet plussade jag Bim-4, och hade dessutom svinmycket symptom jättetidigt.

Har det hänt något för dig idag?

• 40 år och jobbar på nr 3

Bli jobbar på en bebis tillsammans, min nr 3, en sladdas fast den första med ny kärlek. Fick ljusrosa flytning 10 juli efter uttag av spiral 26/6. Tog gravtest 18/7 som visade negativt.. var ja för snabb att testa? Varför ljusrosa flytning den 10/7???

• 40 år och jobbar på nr 3
    lyckligast80 skrev 2017-07-19 08:02:31 följande:

Hej! 

Är 37 år, 1 barn sen tidigare. Nu ny kille som är yngre än jag och han har inga barn sen tidigare. Nu försöker vi skaffa ett gemensamt. Detta är andra försöket bara så jag är nästan inställd på att det inte kommer gå denna månaden heller.... men man vet aldrig, man kan ha tur=) Bara att kämpa på! 

Men är sjukt ivrig och kan nästan inte tänka på annat... !

Jag håller tummarna att det går,för er, det skulle vara så fint!!! Hur har dunhaft det med preventivmedel innan? Idag är,det 4 1/2 vecka sen jah tog ut spiralen, ännu ingen mens, men en molande värk i snart 3 veckor. Igår natt vakande jag av skarp smärta men ingen blödning... undrar vadå so mhänder...
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017