• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-08 19:14:37 följande:

Jag äter Q10, rosenrot, d-vitamin, melatonin och dhea! Funderar på att börja med e-vitamin och folsyra också!

Ska nog testa Q10 och Rosenroth.. när började du med det?
  • Seb81

Hej!

Jag & min sambo har försökt i över 2 år nu & inte lyckats. Utredningen visar normalt så vi är ofrivilligt barnlösa. Vi får hjälp med ivf i mars/april, vi längtar dit & såklart hoppas vi att det tar sig innan det!

Min sambo har inga barn, han är 36år & jag har tre barn, jag är 37 snart. Min äldsta pojk fyller 19 år snart, haha, min minsta fyller 11år... så snacka om sladdis haha! Jag följer gärna er på denna resa! Skönt att prata med någon när man är i denna resa!

:)

• Flisan41

Några månader sedan. Men Rosenrot äter jag bara fram till äl så ca halva cykeln.

• MammaMia1012
    Seb81 skrev 2018-01-08 20:52:20 följande:

Hej!

Jag & min sambo har försökt i över 2 år nu & inte lyckats. Utredningen visar normalt så vi är ofrivilligt barnlösa. Vi får hjälp med ivf i mars/april, vi längtar dit & såklart hoppas vi att det tar sig innan det!

Min sambo har inga barn, han är 36år & jag har tre barn, jag är 37 snart. Min äldsta pojk fyller 19 år snart, haha, min minsta fyller 11år... så snacka om sladdis haha! Jag följer gärna er på denna resa! Skönt att prata med någon när man är i denna resa!

:)

Välkommen! Men vad spännande, förstår ni längtar nu!

Ja verkligen sladdis, vet barnen om att de kanske får ett litet syskon? Gud så

Mysigt!!
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-08 20:52:24 följande:

Några månader sedan. Men Rosenrot äter jag bara fram till äl så ca halva cykeln.

Okej, visst är det så att man börjar samtidigt som mensen börjat och slutar vid ÄL?
  • Seb81
    MammaMia1012 skrev 2018-01-08 21:12:58 följande:

Välkommen! Men vad spännande, förstår ni längtar nu!

Ja verkligen sladdis, vet barnen om att de kanske får ett litet syskon? Gud så

Mysigt!!

Tack :)

Nej dom vet inget, men vill gärna ha en lillasyster... & jag med eftersom jag redan har tre underbara pojkar :D Men kommer det en pojke till så är jag/vi lika glada såklart! Men det hade varor kul, riktigt kul med en tjej! :) :)

Ja vi längtar så vi dör faktiskt, jobbigt och tufft men vi slutar inte att kämpa! :)

Ja så mysigt!! När har du första äl?
  • Liten 2018

Mycket märklig känsla, nu är spiralen ute och det är skarpt läge igen efter 8år med spiral

Får se hur kroppen svarar nu.

• MammaMia1012
    Seb81 skrev 2018-01-08 21:29:14 följande:

Tack :)

Nej dom vet inget, men vill gärna ha en lillasyster... & jag med eftersom jag redan har tre underbara pojkar :D Men kommer det en pojke till så är jag/vi lika glada såklart! Men det hade varor kul, riktigt kul med en tjej! :) :)

Ja vi längtar så vi dör faktiskt, jobbigt och tufft men vi slutar inte att kämpa! :)

Ja så mysigt!! När har du första äl?

Ja vilka kämpar ni är! Hoppas det går fort när ni väl börjar med ivf och med lite tur så blir det en liten tjej <3

Jag har BIM 15/1 och ÄL sen 28/1 tror jag så hoppas verkligen på att få ett pluss snart!
  • Anotherone
    Liten 2018 skrev 2018-01-08 22:01:20 följande:

Mycket märklig känsla, nu är spiralen ute och det är skarpt läge igen efter 8år med spiral

Häftigt! Lycka till.
  • MammaMia1012
    Liten 2018 skrev 2018-01-08 22:01:20 följande:

Härligt! Men så roligt! Håller tummarna nu!
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?