• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • MammaMia1012
    Baraentilligen skrev 2018-01-16 07:41:02 följande:

Ååh grattis!!

Själv har jag inte haft äl ännu och börjar faktiskt misstänka att jag inte har någon äl denna månad. När jag ska vänta mig mens vet jag inte... Cykeldag 21 nu. Senast äl jag haft var cd19.

Tack så mycket!

Så frustrerande, jag hade ingen stegring denna månad heller så hade ingen aning om när ÄL var.. men det verkar blivit något ändå..?

Håller tummarna för dig <3
  • Eleonoratösen
    MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:31:47 följande:

God morgon tjejer! Ni vet att jag inte trodde att det blev något denna månad? Men jag tänkte om mensen blir sen så testar jag dagen efter och är på BIM +1 idag och döm om min förvåning??? Fick detta test (svagt men visst är det streck?!) jag har ändrat ljuset på ena..

Grattis! Jag ser! Jo, man drömmer mycket och väldigt konstiga drömmar... Jag skulle vänta en dag eller så innan digitalt. Så man är säker på att den ger utslag.

Tycker jag haft väldigt svaga streck på stickor, hade väntat mig starkare efter en vecka men icke. Det digitala visade ju 2-3 v så det är ju olika!
  • MammaMia1012
    Eleonoratösen skrev 2018-01-16 08:30:26 följande:

Grattis! Jag ser! Jo, man drömmer mycket och väldigt konstiga drömmar... Jag skulle vänta en dag eller så innan digitalt. Så man är säker på att den ger utslag.

Tycker jag haft väldigt svaga streck på stickor, hade väntat mig starkare efter en vecka men icke. Det digitala visade ju 2-3 v så det är ju olika!

Å tack!!

Ja jag håller mig nog till på torsdag innan digitalt. Testar förmodligen igen imorgon med likadan sticka som idag och hoppas innerligt på starkare streck!!

Ja du ser hur olika test kan vara.. har ett testa tidigt hemma också kanske använder det ikväll.. haha man blir lite knäpp!
  • Hellan

God morgon tjejer! Ni vet att jag inte trodde att det blev något denna månad? Men jag tänkte om mensen blir sen så testar jag dagen efter och är på BIM +1 idag och döm om min förvåning??? Fick detta test (svagt men visst är det streck?!) jag har ändrat ljuset på ena..

Spännande!

Jag ser ett svagt på båda bilderna, tydligast på det svart vita!

Håller en tumme för att det blir starkare och att du får ett gravid på det digitala när du tar det!
  • MammaMia1012
    Hellan skrev 2018-01-16 09:33:58 följande:

Spännande!

Jag ser ett svagt på båda bilderna, tydligast på det svart vita!

Håller en tumme för att det blir starkare och att du får ett gravid på det digitala när du tar det!

Tack så mycket <3

Det hoppas jag med!! Har som sagt aldrig fått spök på testlagret. Har det varit negativt så har det varit helt blankt och annars gravid! Så Gud så jag hoppas nu!!
  • puffen2009

Åh vad spännande! Jag ser och jag har bara fått helt blankt på testlagrets stickor Håller tummarna för ett starkar streck imorgon, men jag vågar nog säga grattis!
  • MammaMia1012
    puffen2009 skrev 2018-01-16 19:42:05 följande:

Åh vad spännande! Jag ser och jag har bara fått helt blankt på testlagrets stickor Håller tummarna för ett starkar streck imorgon, men jag vågar nog säga grattis!

Tusen tack ja det blir spännande att se imorgon! Har med alltid varit helt blankt om jag inte varit gravid

Men väntar kanske till på torsdag innan jag tar digitalt.
  • Liten 2018

Hoppas få läsa på det digitala att du är gravid. Lev i ruset så hoppas vi tillsammans ;)
  • GulligaSurre

Hej! Här har ni en som skulle vilja ha en sladdis, kanske inte räknas som sladdis när barnen fyller 8 respektive 5 år i år? Hur som, ni som försöker nu och så, hur kom ni på att ni ville ha ett till barn? Hur tog ni upp det med partnern? Här är det maken som inte riktigt är med på noterna än....

• MammaMia1012

God morgon! Jag vågade ta digitalt idag och titta <3 såå lycklig idag! Hoppas den lille nu stannar 9mnd!!!

Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?