• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • 3hjärtan
    Eleonoratösen skrev 2018-01-13 06:57:22 följande:

Här är dagens test! Så glad. Hoppas allt går väl! Det är lite galet och känns som på nytt igen. 7 år sedan vi fick vår 3:a...

Grattis!

7 år sedan vi fick vår trea också
  • Hellan
    Eleonoratösen skrev 2018-01-13 06:57:22 följande:

Här är dagens test! Så glad. Hoppas allt går väl! Det är lite galet och känns som på nytt igen. 7 år sedan vi fick vår 3:a...

Härligt! Ett stort grattis!

Här är det oxå 7 år sedan vi fick vår yngsta dock var det 2:a barnet.
  • MammaMia1012

Hallå tjejer! Hur mår alla? Nu är julen över och vardagen börjar rulla på! Hoppas verkligen 2018 blir ett år med massa pluss!

• Flisan41

Bim på onsdag! Sen är det nya tag! Hoppas på nästa äl! Fick ju bara till det 3 dagar innan äl denna månad så jag är säker på att det inte blir ngt denna månad. Själv?

• MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-15 17:25:53 följande:

Bim på onsdag! Sen är det nya tag! Hoppas på nästa äl! Fick ju bara till det 3 dagar innan äl denna månad så jag är säker på att det inte blir ngt denna månad. Själv?

BIM idag och inväntar mensen... har alla tecken på mens så räknar med att den dyker upp mär som helst... hoppas också på nästa vända!!
  • Baraentilligen

Borde ha äl idag eller de kommande dagarna eftersom jag inte hade äl igår när den borde ha varit... cykeldag 20 idag så börjar vara dags nu tycker jag! Äl flytningar har jag åtminstone så det är ju bra (: bim riktigt i slutet av månaden. Testar nog först i februari, om mensen inte dyker upp innan.

• MammaMia1012

God morgon tjejer! Ni vet att jag inte trodde att det blev något denna månad? Men jag tänkte om mensen blir sen så testar jag dagen efter och är på BIM +1 idag och döm om min förvåning??? Fick detta test (svagt men visst är det streck?!) jag har ändrat ljuset på ena..

• Baraentilligen

Ååh grattis!!

Själv har jag inte haft äl ännu och börjar faktiskt misstänka att jag inte har någon äl denna månad. När jag ska vänta mig mens vet jag inte... Cykeldag 21 nu. Senast äl jag haft var cd19.

• MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-16 07:22:53 följande:

Ja på det andra syns ett svagt streck!! Testa idag igen vetja! Spännande!!

Jag håller mig till att testa igen imorgon! Så glad att ni ser <3 vad tror ni, törs jag testa med digital imorgon? Är så rädd att få -inte gravid?? Men detta förklarar en del i de sista... Jag brukar sov väldigt lätt och höra min dotter (som ropar varje natt) redan innan hon hunnit ropa klart -mamma men de sista nätterna har jag inte märk någonting. Min man som aldrig vaknar av någonting har hört henne och hämtar henne till vår säng och jag har inte märkt något?? Nu förstår jag varför.. och drömt vansinnigt konstigt (inatt drömde jag även att jag plussade även om det var väldigt skruvad dröm)
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?