• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Liten 2018

Jaha, spiral ut i måndags å nu verka det komma en blödning. Får se var jag hamnar i cykeln. Konstigt känsla, har i blött sen 2007, 10 år sen.... Lyxigt liksom, hahha

• joannaq

Hej

Skrev här för ett tag sedan men med sjuka barn så glömmer man ju uppdatera Solig

Har två barn 10 och 15 år och är 35.. blir 36 i år , försöker nu få till ett plus med min nya man som inte har några barn. vi har vart ihop i fyra år snart och gifta sen maj 2017.

Fick tyvärr min mens i Fredags, men den är över sen igår så det är väl bara att mysa på :) Har BIM 31/1 nästa gång, tog försten ut min hormonspiral 27juni.. 

Önskar verkligen alla lycka till Hjärta

• Hellan

Eftersom jag är hemma för vab idag tog jag med mig testen på toa.

Det jag hoppats på läääänge och misstänkt sen i måndags blev nu bekräftat!

Jag är gravid!

Dock kommer ju tankarna direkt, gör vi rätt som skaffar ett till, tänk om det är nå galet med barnet, tänk om det inre går vägen. Försöker djup andas och tänka positivt.

Hoppas ni andra får samma glada besked som jag inom kort!

• MammaMia1012
    Hellan skrev 2018-01-11 08:14:14 följande:

Jag är gravid!

Dock kommer ju tankarna direkt, gör vi rätt som skaffar ett till, tänk om det är nå galet med barnet, tänk om det inre går vägen. Försöker djup andas och tänka positivt.

Nej mengud så roligt! Verkligen Jättegrattis!!! Klart det kommet gå bra med allt <3
  • Baraentilligen
    Hellan skrev 2018-01-11 08:14:14 följande:

Jag är gravid!

Stort grattis!! :D
  • Hellan
    MammaMia1012 skrev 2018-01-11 08:54:28 följande:

Nej mengud så roligt! Verkligen Jättegrattis!!! Klart det kommet gå bra med allt <3

Tack snälla du för dina värmande ord!
  • Hellan
    Baraentilligen skrev 2018-01-11 09:35:20 följande:

Stort grattis!! :D

Tack!
  • Koke

Jag är 38 och vi planerar också en sladdis. Vi har precis börjat och jag håller på att lära mig detta forumt. Vet varken hur man lägger ut eller svarar. Testade i en annan grupp förut som jag inte hittar igen ????

• Eleonoratösen

Jag testade i måndags och såg ett svagt svagt plus. Och nu tagit tre tester och det har ökat i styrka så är väldigt glad.

Maken är chockad och i halv förnekelse. Men börjar återhämta sig... hihi...

Köpt ett digitalt och ska testa i helgen. Nyfiken om det stämmer att jag hade väldigt sen ägglossning.

Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?