• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Flisan41
    MammaMia1012 skrev 2018-01-08 21:13:41 följande:

Okej, visst är det så att man börjar samtidigt som mensen börjat och slutar vid ÄL?

Ja det stämmer!
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-09 08:05:39 följande:

Ja det stämmer!

Då ska jag på hälsokost nästa vecka när mensen kommer
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-09 09:17:29 följande:

OM den kommer menar du

Haha ja du har så rätt! Men har inga förhoppningar denna gång! Men oj vad jag skulle bli glad och överraskad!!!
  • MammaMia1012
    Flisan41 skrev 2018-01-09 13:39:27 följande:

Inte jag heller för vi fick ju bara till det tre dagar innan ÄL...

Det är ju inte helt omöjligt ändå själv är jag inte så säker att jag öns hade ÄL denna gång :-S
  • Hellan

BIM i söndags, tempen fortsatt hög och inga Spotings. Gäspar mig genom dagarna, känner mig varm och lite ömma bröst. Börjar hoppas på ett +, men har inte vågar testa ännu, kanske torsdag morgon då börjar jag jobba sent annars blir det fredag EM eller lördag morgon. Får se hur tempen beter sig och hur länge jag kan vänta.

• MammaMia1012
    Hellan skrev 2018-01-09 21:07:35 följande:

BIM i söndags, tempen fortsatt hög och inga Spotings. Gäspar mig genom dagarna, känner mig varm och lite ömma bröst. Börjar hoppas på ett +, men har inte vågar testa ännu, kanske torsdag morgon då börjar jag jobba sent annars blir det fredag EM eller lördag morgon. Får se hur tempen beter sig och hur länge jag kan vänta.

Å så spännande! Håller verkligen tummarna!!
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?