• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • CkC

Tack :)

Ja vi håller verkligen tummarna här. 
    Är det någon här i forumet som studerar? 
    Jag kommer isf behöva ta uppehåll med 1 termin plus en kurs kvar Obestämd så här i efterhand hade bebis kunnat vänta bara några månader så att den kom när jag är färdig men men :)

• Liten 2018

Hur går det för er härinne?

Jag har BIM på fredag. Känner inget speciellt än så länge. ÄL kom tidigt så jag har inte exakt koll. Vi får se...

• gabi1969

Nej inga sladdisar. Fick barn tidigt 3st. Nu är alla utflugna och har varit barnfri några år. Jag är 51 år och kan göra vad jag vill. Skulle inte orka börja om. Skulle vara ca 71 år när man blir barnfri igen.

Känns som att livet tagit en ny dimension. Jag kan resa spara stora summor och jag kan göra vad jag vill när jag vill. Ta en sovmorgon om jag vill. Den jobbiga tid som förälder är över.

• gabi1969

Nej inga sladdisar. Fick barn tidigt 3st. Nu är alla utflugna och har varit barnfri några år. Jag är 51 år och kan göra vad jag vill. Skulle inte orka börja om. Skulle vara ca 71 år när man blir barnfri igen.

Känns som att livet tagit en ny dimension. Jag kan resa spara stora summor och jag kan göra vad jag vill när jag vill. Ta en sovmorgon om jag vill. Den jobbiga tid som förälder är över.

• Trullis82

Hej på er!

Nu har det varit mycket ul här för att få lite kläm på hur min cykel fungerar egentligen.

Jag har ju mens men ingen egen äl.

Jag har inte ens egna ägg.

Äter Letrozol för att få ägg men har reagerat så bra på dom så det blir två ägg vilket vi inte vill utan vi vill ha ett ägg.

I måndags var jag på ul o fick en rätt häftig bild(om jag får säga det själv)

Bifogar den här så får ni se

• Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-04-20 23:51:10 följande:

Hej på er!

Nu har det varit mycket ul här för att få lite kläm på hur min cykel fungerar egentligen.

Jag har ju mens men ingen egen äl.

Jag har inte ens egna ägg.

Äter Letrozol för att få ägg men har reagerat så bra på dom så det blir två ägg vilket vi inte vill utan vi vill ha ett ägg.

I måndags var jag på ul o fick en rätt häftig bild(om jag får säga det själv)

Bifogar den här så får ni se

Vad exakt är det jag ser :D?

Hoppas ni får en liten som växer!
  • Baraentilligen
    Liten 2018 skrev 2018-04-20 21:27:47 följande:

Hur går det för er härinne?

Jag har BIM på fredag. Känner inget speciellt än så länge. ÄL kom tidigt så jag har inte exakt koll. Vi får se...

Håller tummarna för dig! :)

Själv går jag in i vecka 7 imorgon! Sjukt hur snabbt tiden går... :)
  • 1da

Hej.. var länge sedan jag vart inne på familjeliv. 2 barn senare (10 och 13 år) så är vi redo för en sladdis. Följer denna tråden . Bim på söndag 29e ???? Inne på försök nr 2. Ska läsa ikapp lite vid ni skrivit. ????

• Trullis82
    Liten 2018 skrev 2018-04-21 21:48:57 följande:

Vad exakt är det jag ser :D?

Hoppas ni får en liten som växer!

Bilden visar att jag har ett ägg på vardera äggstock

Dock släppte aldrig äggen utan växte tills dom sprack.

Nu väntar jag på att det blir ett ägg bara så kan jag få ta en spruta för att få lossning
  • Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-04-22 17:25:16 följande:

Bilden visar att jag har ett ägg på vardera äggstock

Dock släppte aldrig äggen utan växte tills dom sprack.

Nu väntar jag på att det blir ett ägg bara så kan jag få ta en spruta för att få lossning

Aaaa misstänkte det. Så svårt när man inte är helt med ;)

Själv bli man ju expert, hahaha. Hoppas, hoppas å hoppas ni att du har ett ägg å att allt går fint till nästa omgång. Skönt ändå att vara under bevakning.
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?