• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Philiothe81
    Trullis82 skrev 2018-06-04 06:52:34 följande:

Jag ser helt klart två streck, dock väldigt svagt ännu så kanske tidigt....GRATTIS

Säkert?! Ja- jag tycker det med. Hoppas hoppas. Blev missfall förra månaden.
  • Milian03

Alltså min barnmorska är så himla bäst :) Pga min oro och avsaknad av symtom och att förra graviditeten slutade i missfall så var hon så snäll och bokade in ett vul på fredag :D meeen... Jag är bara i slutet av vecka 5 då. 4+5 eller 4+6 tror jag. Efter lite googlande så ser jag att många inte sett nåt alls i denna v. Men varför bokar hon in ett vul om chanserna är små att se nåt?

BF 190209
  • Liten 2018

Hallå gänget!

Fullt upp på jobbet å kände att analysera upptog för mycke energi. Släppt fokus lite men håller kolla på var ÄL och BIM är men inte mer än så. Precis passerat ÄL i början av veckan och har BIM nästa helg. Så nu får vi se 6e försöket då...

Grattis till Plussen, har läst i fatt.

Mycat 81 hoppas ni också får till det snart. Här får jag ge upp tankar ibland men låter allt ha sin gång. Mannen har nog lika bra koll som jag snart, hahaha.

Jobbet visar på eventuell lucka att öka i grad vilket känns skoj. Men tanken konkurrera med plan på liten. Men som sagt, allt får ha sin gång nu så får vi se vad som sker.

Ha det gott i värmen alla!

• babytjejen

En vecka till bim...tiden går så långsamt. Vill att det ska bli nästa fredag samtidigt som jag inte vill det. Tror inte det tagit sig denna gången heller o fram till bim kan man åtminstone låtsas att man har en chans...

• Trullis82
    Liten 2018 skrev 2018-06-08 23:11:07 följande:

Hallå gänget!

Fullt upp på jobbet å kände att analysera upptog för mycke energi. Släppt fokus lite men håller kolla på var ÄL och BIM är men inte mer än så. Precis passerat ÄL i början av veckan och har BIM nästa helg. Så nu får vi se 6e försöket då...

Grattis till Plussen, har läst i fatt.

Mycat 81 hoppas ni också får till det snart. Här får jag ge upp tankar ibland men låter allt ha sin gång. Mannen har nog lika bra koll som jag snart, hahaha.

Jobbet visar på eventuell lucka att öka i grad vilket känns skoj. Men tanken konkurrera med plan på liten. Men som sagt, allt får ha sin gång nu så får vi se vad som sker.

Ha det gott i värmen alla!

Här går det oxå segt. Efter missfallet nu så blir det uppehåll under sommaren......

Jag har from 1/6 gått upp i tid på jobbet. Från 75% - 90% .

Så det känns skönt så man kan ha tankarna på lite annat. Är ju väldigt psykiskt påfrestande att tänka på liten o aldrig lyckas.

Lycka till med allt nu
  • Liten 2018

Jaha, sen mens men ropar inte hej än. Tog test i fredags som var neg. Däremot har jag drabbas av svampinfektion nyss, händer typ aldrig för mig. Hittade då att det är vanligt att gravida drabbas då floran ruckas av hormonerna. Illamående sen i helgen till å från men inte så mycket. Men jag är pessimistisk å tänker att mensen lär komma vilken minut som helst. Fast den får gärna låta bli ????

Hoppas allt är bra ed er andra.

• Liten 2018
    Liten 2018 skrev 2018-06-18 08:59:43 följande:

Jaha, sen mens men ropar inte hej än. Tog test i fredags som var neg. Däremot har jag drabbas av svampinfektion nyss, händer typ aldrig för mig. Hittade då att det är vanligt att gravida drabbas då floran ruckas av hormonerna. Illamående sen i helgen till å från men inte så mycket. Men jag är pessimistisk å tänker att mensen lär komma vilken minut som helst. Fast den får gärna låta bli ????

Hoppas allt är bra ed er andra.

Tog en stick från Babyplan nyss.... Ja vad säger man? Testar i morgon med digital

• Trullis82
    Liten 2018 skrev 2018-06-18 17:06:54 följande:

Tog en stick från Babyplan nyss.... Ja vad säger man? Testar i morgon med digital

Jag vågar helt klart säga GRATTIS!! Wiiiii
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?