• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Malinkens1
    Liten 2018 skrev 2018-06-19 05:33:24 följande:

Ja då fick vi det med text också. Känns fortfarande overkligt. BF 24 februari om liten stannar, nervöst till vecka 12. Får kontakta BM idag å höra, är ju 35 å lite nervös pga ålder är jag allt. Nu ska jag dricka mitt kaffe känna min halsbränna å lätt illamående å bara njuta. Ha de gott alla.

Jag hänger kvar i denna grupp en stund till om det är ok för er?

Åh grattis grattis!!:)
  • Liten 2018
    Glädje5 skrev 2018-06-19 07:00:57 följande:

Helt underbart. Hoppas också vara där nu och få samma glädje om 12 dagar

Håller tummarna. Min sista grav tog de 1.5 år nästan. Så att det nu skulle bli efter 6 månader trodde jag inte.
  • Liten 2018

Håller tummarna. Min sista grav tog de 1.5 år nästan. Så att det nu skulle bli efter 6 månader trodde jag inte.
  • Liten 2018

Håller tummarna å tår för er!

Min sista grav tog de 1.5 år nästan. Så att det nu skulle bli efter 6 månader trodde jag inte.
  • Trullis82

Ja då fick vi det med text också. Känns fortfarande overkligt. BF 24 februari om liten stannar, nervöst till vecka 12. Får kontakta BM idag å höra, är ju 35 å lite nervös pga ålder är jag allt. Nu ska jag dricka mitt kaffe känna min halsbränna å lätt illamående å bara njuta. Ha de gott alla.

Jaaaaaaaaaa, jag sa ju det. GRATTIS!
  • Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-06-19 08:08:51 följande:

Jaaaaaaaaaa, jag sa ju det. GRATTIS!

Tack!

Ser att min uppkoppling spammade tråden. Sorry för det!
  • Jevi87

Men sååå kul!!! Stort grattis igen!!

Längtar tills jag får ett sådant besked också! :)
  • Philiothe81

Jag är i v 6+3 idag, och är nojig... men glad såklart. Jag e 37 å min sambo 40. Mina barn 10 och snart 5. Vi bor i Skåne!

• Trullis82
    Philiothe81 skrev 2018-06-19 09:57:26 följande:

Jag är i v 6+3 idag, och är nojig... men glad såklart. Jag e 37 å min sambo 40. Mina barn 10 och snart 5. Vi bor i Skåne!

Härligt, här kämpar vi fortfarande..... vi lyckades nyligen men det slutade i MF v7.

Jag e 36 o min sambo 50. Vi har två flickor 14&8 år gamla så det blir en redig sladdis

Men bara kämpa vidare.....

Grattis till ditt lilla frö <3
  • Liten 2018

Hoppas midsommar var bra för er.

Vi har berättat om graviditen för våra barn som blev jätteglada. Väldigt omtänksamma nu å tänker lite extra att jag är gravid. Supersöta.

Vi har umgåtts med min mamma å sambo i helgen. Vi valde att berätta om att de ska få ett barnbarn till, lite chockade då de absolut trodde vi var klara. Men så glada. Nu är hemligheten får tills vi gått över den säkra perioden. Bra att gå gå på semester om en vecka å komma tillbaka lagom så att man gått in i vecka 12. Nu håller vi tummarna.

Lycka till nu andra nu. Hejja. Hejja!

Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?