Liten 2018 skrev 2018-06-18 20:46:32 följande:
Hej
Vi är 35 å 40år, yngsta är 10år å äldsta 14år så om detta går vägen blir det sladdis. Yngsta önskar lillebror utan att veta att vi försökt.
Har hört kommentarer att vi är smarta som inte skaffat sladdis utan nu prioriterar oss själv. Men jag lyssnar inte så mycket på sånt. Vi känner att familj är viktigt å vi känner att karriär och pengar är inte drivkraften i livet utan familjen. Därav beslutet att prova igen. Sjätte försöket tog det på nu. Första barnet 6månader, andra barnet nästan 1,5år. Så det verkar kunna vara så olika.
Lycka till nu!
Åh va underbart, grattis!! Lycka till och hoppas allt går bra! :)
Ja man ska försöka att inte lyssna på andra, utan göra det man själv vill. Är ju självklart segt när människor omkring en ska tänka och tycka så mkt. Det är ju underbart med familj, och tänkt vad den lille kommer få så mkt kärlek av er alla och ha nytta av sina äldre syskon. Underbart!
Jag håller tummarna för att det går relativt fort för oss, men ska försöka att inte ha för höga förhoppningar på det. Svårt att dock inte sluta tänka på allt med barn. Blir ju tokig på mig själv ibland då man tänker på det nästan 24/7.
Tack! :)