• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Sosarora
    asmv skrev 2017-11-27 19:56:12 följande:

Ja jag förstår det men kan inte skicka meddelande till er här för ni har privata sidor? Så om du/ni kan skicka till mig så skriver jag min mail där :)

Du har oxå privat. Kommer inte in till dig.
  • Sosarora
    asmv skrev 2017-11-27 19:56:12 följande:

Ja jag förstår det men kan inte skicka meddelande till er här för ni har privata sidor? Så om du/ni kan skicka till mig så skriver jag min mail där :)

Tror jag lyckades! :) hoppas!
  • Emmalee

Jag vill också gärna komma med i gruppen! Plussade idag, BF 4 augusti ????

• MaLinRu

Hej och grattis till alla som plussat! Jag är jättegärna med i facebookgruppen.

Jag plussade den 21 på vår 3-årsdag och har BF 1 augusti :) Det är första barnet så är väldigt spännande. Skulle vara roligt att följa fler i samma situation.

• Zanda

Jag vill också gärna med men vill inte outa mailen här, nån som kan hjälpa please?!

• Joss91

Åh, jag vill ju också vara med i fb-gruppen! Vem är det man kontaktar?

• Let it Rain
    Joss91 skrev 2017-11-28 20:42:50 följande:

Åh, jag vill ju också vara med i fb-gruppen! Vem är det man kontaktar?

Jag har PM:at dig.
  • Emmalee
    Let it Rain skrev 2017-11-28 20:49:57 följande:

Jag har PM:at dig.

Skicka gärna pm till mig också! :)
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018