• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Linn och Robin
    CamillaC skrev 2017-11-29 16:34:33 följande:

Jag har fått en länk till min e post men jag kommer inte in Kan jag vli inbjuden på annat sätt? Heter Camilla Glingestam Soteriou på fb....

Okej, det vet jag tyvärr inte. Vad står det i din mail, vad händer när du försöker godkänna?
    Linn
  • CamillaC

Att sidan kan inte visas osv..

Min fb är ansluten till en annan e post adress som jag inte minns lösen på försöker lägga in en annan mail adress men får ingen bekräftelse kod från fb Så säkert därför jag inte kan klicka i gå med i grupp.

Kan man inte lägga till medlemmar på annat sätt än mail adressen?

• Linn och Robin
    CamillaC skrev 2017-11-29 16:46:50 följande:

Att sidan kan inte visas osv..

Min fb är ansluten till en annan e post adress som jag inte minns lösen på försöker lägga in en annan mail adress men får ingen bekräftelse kod från fb Så säkert därför jag inte kan klicka i gå med i grupp.

Kan man inte lägga till medlemmar på annat sätt än mail adressen?

Det måste vara din mail som är ansluten till fb, annars går det inte tyvärr. Jag kan lägga till dig som vän och sen lägga till dig i gruppen om du vill? Du kan ta bort mig som vän efteråt.
    Linn
  • ChokladMonstret

Hej, är i v.6 och har bf i slutet av juli men skulle gärna va med i augusti gruppen med om de är okej då de känns som de troligtvis blir en augusti bebis och såg att de va endel från Halland!???? Vill inte skriva mail här så skicka gärna pm ?

• matildah

Hej. Jag söker kontakter i Göteborgsområdet som ska ha barn ungefär samtidigt som oss (bf 5 augusti). Det är vårat första barn och vi är 28 år. Någon som vill ha kontakt via whats up eller liknande? Jag vill även vara med i Facebook gruppen men vill helst inte lämna ut min mail.

Mvh Matilda

• Hannaaaaaaa
    Sosarora skrev 2017-11-27 18:44:31 följande:

Jag skickar ett PM till dig här på FL så kan du bara skicka dun facebookkopplade mail till mig så lägger jag till dig!

Vill du skicka ett om till mig med så jag också kan gå med
  • Hannaaaaaaa
    Hannaaaaaaa skrev 2017-11-29 20:36:33 följande:

Vill du skicka ett om till mig med så jag också kan gå med

PM menar jag såklart
  • Alexandra93

Äntligen plussat med bf 7 augusti. Andra barnet och dottern är just nu 1 år och 8 månader.

Såg att det vara några stycken från Halland och ännu en hallänning här! vart i Halland bor ni? :D

Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018