Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Åh, ge inte upp än :) Jag har aldrig testat positivt innan BIM!!
Hej!
Hoppar gärna in här. Har en son hemma på 7,5 månader.
Det tog ett år att bli gravid, och det var ett jobbigt år där vi testade det mesta. Jag blev gravid hösten 2015 men fick tidigt missfall i v6. Därefter tog det 11 månader för mig o bli gravid. Vi hade under 2016 2st misslyckade insemineringar, hysteroskopi då ena äggledaren hade mindre passage. Utredning visade inget fel på någon av oss.
September 2016 skulle jag påbörja IFV. Fick blödning på en måndag, 19/9 som jag trodde var mensen. Jag skulle börja med IVF sprutorna på onsdagen samma vecka. Vaknade upp på tisdagen och såg att tampongen var helt ren. Testade och plussade! Riktigt mirakel.
Nu har vi försökt i några månader med ett syskon men hittills inte fått till det. Vill verkligen inte att det ska ta lika lång tid som sist :( Har BIM 16/1 men tidiga tester visar negativt. Har inga förhoppningar denna månad
Njaa, jag vet inte. Mina tester har varit helt blanka fram till BIM. Så negativt det kan bli och sen vips ett plus:)
Förstår dock att det känns deppigt. Jag får också alltid för mig att testa tidigt fast jag vet jag inte borde och tänker att det är kört när det är negativt innan BIM, men så behöver det ju absolut inte vara :)
Om ett par dagar får du veta "på riktigt". Har du koll på ÄL?
Har bim imorgon men testade negativt idag så blev nog inget denna månaden.
Tappade allt hopp nu :(
Njaa, jag vet inte. Mina tester har varit helt blanka fram till BIM. Så negativt det kan bli och sen vips ett plus:)
Förstår dock att det känns deppigt. Jag får också alltid för mig att testa tidigt fast jag vet jag inte borde och tänker att det är kört när det är negativt innan BIM, men så behöver det ju absolut inte vara :)
Om ett par dagar får du veta "på riktigt". Har du koll på ÄL?
Gör inte det, du plussade väl sent med ditt andra barn? Jag håller alla tummar och tår!!
Hej tjejer! :)
Jag och min kille ska äntligen försöka oss på en gemensam bebis! Hade ägglossning i söndags och sexade loss i lördags , och i måndags och tisdags höggs det till som satan i äggstockarna så förhoppningsvis blir det pluss snart , ska ha bim den 22:a så jag hoppas så inne Norden att det blir pluss :D
Jag har 37 grader i Temp på morgonen och svettas som om jag har stått ute i solen en varm sommardag. xD haha
Vad tror ni? Äre något på G tror ni? :)
Gör inte det, du plussade väl sent med ditt andra barn? Jag håller alla tummar och tår!!
Hmm.. testade du på BIM med din dotter och fick negativt? Isf hade jag väntat till BIM+1 igen.
Men annars kör på imorgon!! :) Håller tummarna att det är din tur!
Hmm.. testade du på BIM med din dotter och fick negativt? Isf hade jag väntat till BIM+1 igen.
Men annars kör på imorgon!! :) Håller tummarna att det är din tur!
Sambon kom hem med ett digitalt test idag. Tycker ni det är värt att ta imorgon på bim?
Med dottern plussade jag på bim+1. Förra månaden fick jag ju svaga plus som slutade i missfall, men symtomen jag har nu påminner om både graviditeten med dottern och förra månaden.
Hade ni testat imorgon också?
Digitala kan väl vara lite sega så jag skulle försöka vänta någon dag till Håller tummarna för dig!! <3