• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Bean95

Jag blir så otroligt förvirrad. Skrev tidigare om att i fredags trodde jag mensen var på g då det var blod då jag torkade mig, blödde rikligt lördag, söndag och inatt/idag har jag inte blött något alls, NADA. Brukar alltid blöda i 6 dagar och min bim är 4/2 så hur ska jag tolka detta? Tidig mens som slutar tidigt? Tidigt mf? kan en nidblödning vara riklig? Eller spelar kroppen bara ett spratt med mig? Någon som varit med om liknande? :/ Stort grattis till alla plussare!

• Charliegris
    filli01 skrev 2018-01-29 10:21:07 följande:

[quote=78412937][quote-nick]Charliegris skrev 2018-01-29 10:16:34 följande:[/quote-nick]

Det ser positivt ut :)

[/quote]

Köpte ett digitalt och ett testa-tidigt på lunchen!!

• Regnbågsmorsan

Denna eviga väntan. Man bara går och har nedräkning. Och det är ju hur lång tid som helst kvar. BIM 10/2.

Snabbspola vore perfekt

• Nathalie1992
    hallonnpaj skrev 2018-01-29 09:57:40 följande:

är på äl+8 idag (bim-7). har väldigt klibbiga flytningar. typ gele fast ännu klibbigare. aldrig haft så.. någon annan som varit med om detta?

Är oxå på äl+8 och har mycket flytningar, Som du beskriver typ geléaktiga. Har aldrig haft så förut och brukar inte ha mycket flytningar.
  • maria1992
    Lottch3n skrev 2018-01-29 11:21:13 följande:
    Varför inte ta ett test igen om man fått positivt? :)

Okej men då kör jag väl på att det är äl idag ;)

Tusen tack för svar!
    Jag vet faktiskt inte, men man räknar väl med att äl inträffar 24-48h efter första positiva. Kan bli förvirrande när man får positivt igen!  

Ja, det tycker jag absolut du ska göra! Tempar du något?
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-29 14:13:10 följande:

Jag vet faktiskt inte, men man räknar väl med att äl inträffar 24-48h efter första positiva. Kan bli förvirrande när man får positivt igen!  

Ja, det tycker jag absolut du ska göra! Tempar du något?

Ja lite förvirrande är det allt :)

Jag känner ju av det, både igår och idag. :) Nä jag gör inte det. Har väl en liten tanke att börja göra det nästa månad om det inte blir nått denna gången. :) Hur går det för dig? :)
  • Lillefiddelin

Tog test idag på äl + 7 (BIM -7) trots jag hade lovat mig själv att inte testa förens BIM.. Vafan. Fy mig!

Negativt såklart. Nu måste jag sluta deppa... detta är ju töntigt.

• Frips

BIM-7 idag och har rejäl molvärk nu på eftermiddagen. Typiskt nog har jag en tight pennkjol på mig på jobbet och magen ser väldigt petig och uppblåst ut (haha) men jag drar in den för kung och fosterland! Har väldigt starkt illamående nu också, trots att jag åt en stadig lunch som jag blev väldigt mätt utav. Dags att äta en banan och se om det bara är blodsockret eller något som faktiskt lurar där inne... 

Det spänner en hel del i magen, svider massor i svanken, spänner och svider i brösten och vårtgårdarna men har inte alls lika mycket flytningar, så som jag hade innan helgen. Tempen är stadigt 0,5 grader över normala.

Har haft nidblödning både vid första och andra graviditeten, och den senaste i höstas blödde jag brunt på BIM-06, och det ska bli spännande och se om jag får någon nidblödning imorgon och dagarna fram till helgen, ja eller ens är gravid också, haha.... 

Hur är alla andras symtom?

• Frips
    Charliegris skrev 2018-01-29 13:51:42 följande:
    Köpte ett digitalt och ett testa-tidigt på lunchen!!
    GRATTIS :D :D :D 
Svar på tråden BIM Februari