• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • hallonnpaj

är på äl+8 idag (bim-7). har väldigt klibbiga flytningar. typ gele fast ännu klibbigare. aldrig haft så.. någon annan som varit med om detta?

• Charliegris

Jag har Bim 31/1-1/2 och var för ivrig att testa på Bim -4 och idag bim -2. Kan ana ett svagtsvagt rosa streck (tydligare irl). Har endast ont i brösten och känner av dragningar den vä äggstock. Vad tror ni?

Jag ska iallafall gå och köpa mig ett testa tidigt o vänta till imorgonbitti!!! Blev helt nervös nu.

• filli01

[quote=78412937][quote-nick]Charliegris skrev 2018-01-29 10:16:34 följande:[/quote-nick][/quote]

Det ser positivt ut :)

• Lottch3n

Kan någon hjälpa mig förklara detta med äl och test?

Jag tog ju ett igår kväll som var positivt, och tänkte väl att det skulle vara svagt idag, men det var ÄNNU starkare nu för drygt en timma sedan :/

Igår när jag la in positivt äl-test i appen gjorde den beräkningen att äl skulle vara idag, men nu när jag la in idag igen så ändrade den ju till imorgon :/

I november fick jag positivt äl-test ena dagen och dagen därpå var det svagt igen, så ganska lätt att räkna ut när äl var. Men detta gör mig lite knäpp ;/ Någon som kan förklara? :)

Skickar med bilder på testet igår och idag.

• maria1992
    Lottch3n skrev 2018-01-29 10:44:17 följande:

Kan någon hjälpa mig förklara detta med äl och test?

Jag tog ju ett igår kväll som var positivt, och tänkte väl att det skulle vara svagt idag, men det var ÄNNU starkare nu för drygt en timma sedan :/

Igår när jag la in positivt äl-test i appen gjorde den beräkningen att äl skulle vara idag, men nu när jag la in idag igen så ändrade den ju till imorgon :/

I november fick jag positivt äl-test ena dagen och dagen därpå var det svagt igen, så ganska lätt att räkna ut när äl var. Men detta gör mig lite knäpp ;/ Någon som kan förklara? :)

Skickar med bilder på testet igår och idag.

Hej!

Jag brukar ha positivt två dagar, dock ska du inte ta ett äl-test igen om du har fått ett positivt test sa min gynläkare. Du ska endast lägga in i appen första dagen som du haft. 
    När de är ett plus på stickan har du ju äl inom 24-48 timmar. Så antar du har äl idag!  

• Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-29 11:17:29 följande:

Hej!

Jag brukar ha positivt två dagar, dock ska du inte ta ett äl-test igen om du har fått ett positivt test sa min gynläkare. Du ska endast lägga in i appen första dagen som du haft. 

När de är ett plus på stickan har du ju äl inom 24-48 timmar. Så antar du har äl idag!  

Varför inte ta ett test igen om man fått positivt? :)

Okej men då kör jag väl på att det är äl idag ;)

Tusen tack för svar!
  • SofiaS95
    hallonnpaj skrev 2018-01-29 09:57:40 följande:

är på äl+8 idag (bim-7). har väldigt klibbiga flytningar. typ gele fast ännu klibbigare. aldrig haft så.. någon annan som varit med om detta?

Det har jag också...men kommer jag ihåg rätt har jag det alltid mellan ÄL och mens
  • Entriss

VABar idag vilket ger SÅ mycket tid åt att analysera kroppen och ev symtom.

Har haft konstiga drömmar 4 nätter i rad (det är i vanliga fall sällsynt att jag minns drömmar)

Idag har det funnits ett svagt illamående från att jag vaknade och jämn nivå hela dagen, oberoende av matintag. Märkligt!

BIM på fredag 2/1. Hur känner ni andra med BiM snart?

• lillmysan

Idag fick jag blinkande gubbe på ÄL-testet men samtidigt fick jag en markant stegring på tempen? Hur går detta ihop? Fick negativt på ÄL både fre,lör o sön. Någon som varit med om samman??

Svar på tråden BIM Februari