• Babylove88

BF jan2019

Hej är i vecka 6 nu (5+2) och undrar om det är fler därute som också är det och evt vill byta tankar evt oro över MF mm.

jag plussade i måndags 22/4 och super glad detta var planerat att bli gravid sen en tid tillbaka. Innan jag plussade hade jag mens 3 dagar som vanlig månaden innan. Och innan dess så va jag gravid med fick missfall precis efter jag plussade . Nu är man självklart lite orolig att det kanske sker igen , men försöker självklart se positivt på detta . Jag har ett barn sedan tidigare med en annan kille och min dotter är 6 i september.

• Svar på tråden BF jan2019
  • Sommarhopp

Jag plussade också igår. Andra försöket med ivf. Livrädd för missfall eftersom det hände förra gången, men ska försöka njuta allt jag kan av att jag åtminstone är gravid just nu. Bf 24 jan enligt min app.

• Fleicia

Hej tjejer :) jag plussade i fredags, och förhoppningsvis blir det en bebis i Januari! det är min första graviditet, och det känns så jäkla förväntansfullt och läskigt på samma gång. Men efterlängtat... nu gäller det bara att försöka att inte oroa ihjäl sig dessa första veckor hehe

• Emelies95
    Fleicia skrev 2018-05-15 17:55:53 följande:

Hej tjejer :) jag plussade i fredags, och förhoppningsvis blir det en bebis i Januari! det är min första graviditet, och det känns så jäkla förväntansfullt och läskigt på samma gång. Men efterlängtat... nu gäller det bara att försöka att inte oroa ihjäl sig dessa första veckor hehe

Grattis!!!! :D det är min första graviditet oxå! Kul :)
  • Emelies95
    essii skrev 2018-05-15 11:15:43 följande:

Hej tjejer! Jag hoppar in här jag med eftersom jag plussade nu på morgonen  Ser ut som att jag bör ha BF 19 januari - wihooo! 

Grattis!!! :D
  • Emelies95
    Sommarhopp skrev 2018-05-15 12:49:44 följande:

Jag plussade också igår. Andra försöket med ivf. Livrädd för missfall eftersom det hände förra gången, men ska försöka njuta allt jag kan av att jag åtminstone är gravid just nu. Bf 24 jan enligt min app.

Grattis! :D håller tummarna För att det ska gå bra denna gång! :)
  • amandahyytiainen

Hejsan, jag hoppar gärna in här!

Är gravid med mitt andra barn och är idag i vecka 6 (5+5) så är fortfarande i det lite nervösa stadiet.

Har en son som är född i januari nu i år via Ivf så detta är min första ?naturliga graviditet?.

Är hittills beräknad den 9/1-19 :D

• julia1994
    längtan18 skrev 2018-05-14 13:47:30 följande:

Hakar också på här, plussade igår 13/5 :) det är första barnet och tredje försöket. 1000 tankar som snurrar runt eftersom allt är så nytt.

Wow, grattis! Så spännande! Är också gravid med första barnet, efter typ tredje försöket med. Aldrig varit gravid tidigare så precis som hos dig så snurrar allt väldigt mycket i huvudet nu haha :) Hur gammal är du? Lycka till med allt!
  • mammamiapizzeria

Hoppar gärna in här. Är gravid i vecka 5+2 med mitt andra barn. Så hoppas på en bebis i januari.

• längtan18
    julia1994 skrev 2018-05-15 22:52:14 följande:

Wow, grattis! Så spännande! Är också gravid med första barnet, efter typ tredje försöket med. Aldrig varit gravid tidigare så precis som hos dig så snurrar allt väldigt mycket i huvudet nu haha :) Hur gammal är du? Lycka till med allt!

Grattis till dig också :) jag är 26 år, själv? Och vilken vecka är du i nu? :) hoppas allt kommer gå bra för dig!
  • längtan18
    Fleicia skrev 2018-05-15 17:55:53 följande:

Grattis! :D min första graviditet och har exakt samma känslor! Håller tummarna att allt kommer gå bra!
Svar på tråden BF jan2019