• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Daphodil
    Bebisplanerar2018 skrev 2018-08-23 20:13:22 följande:

Hej allihopa, jag har läst i denna grupp ett tag utan att skriva någonting, Blir så glad av att läsa om alla plus och hoppas verkligen att alla i denna grupp får ett snart. Jag är på bim -4 idag och imorse testade jag med ett babyplan early. Ser ju två streck men det känns ju väldigt svagt för att vara ett early test. Vad tror ni, ska man våga hoppas?

Tydligt plus ju!
  • Korvstroganoff
    Esofe skrev 2018-08-23 18:06:25 följande:

Alltså nu har jag haft blod när jag torkat mig i 2 dagar, det kommer och går. Inte mer än lite ljusrosa och det kommer endast när jag torkar mig inte annars. Molvärk har jag också. Jag är nu på ÄL+5 eller +6 och har hela 8 dagar tills BIM. Någon som varit med om liknande blödning så tätt inpå ÄL? Känns för tidigt för att vara nidis.. Denna ovisshet...

Så fick jag den här månaden! Började komma vid torkning (men inte varje gång och olik mkt osv men endast vid tork) dag 22 i cykeln. Dagen efter 30 satte mensen igång (hade varit dag 31 om inte mensen kommit). Jätteunderligt, men tog två negativa test innan riktiga mensen satte igång. Håller dock tummarna för att det ska ha tagit sig för dig <3
  • Liindacal
    Fröken94 skrev 2018-08-23 20:21:53 följande:

Bim -1 idag. Vad tror ni?

Hej, jag har Bim i morgon 24/8 och testade i går Bim -2 med samma stickor ( RFSU) som dig, jag vet inte heller vad jag skall tro? Våra ser ju väldigt lika ut. Jag håller tummarna för oss att de är nått!

• Daphodil
    Skuggviol skrev 2018-08-23 18:44:58 följande:

Åh, tack! Håller tummarna för dig med! 

Det som känns mest konstigt är att jag aldrig brukar ha mensvärk innan mensen kommer, jag brukar bli överraskad av mensen första dagen och sen få rejält ont dag 2. Nu är det en molande, ibland lite ilande, känsla som inte gör särskilt ont egentligen. Mycket märkligt.. 

Mensvärk innan BIM kan ju tyda på graviditet. Det plus trötthet har varit första symtomen för mig. Lycka till!
  • AnonymNH
    Bebisplanerar2018 skrev 2018-08-23 20:13:22 följande:

Hej allihopa, jag har läst i denna grupp ett tag utan att skriva någonting, Blir så glad av att läsa om alla plus och hoppas verkligen att alla i denna grupp får ett snart. Jag är på bim -4 idag och imorse testade jag med ett babyplan early. Ser ju två streck men det känns ju väldigt svagt för att vara ett early test. Vad tror ni, ska man våga hoppas?

Ser ett tydligt streck!
    Liindacal skrev 2018-08-23 22:07:20 följande:

Ser inte ut som den andra bilden kom med, testar igen.

Tycker detta också är väldigt tydligt :)
  • AngelicaB

Någon som vill ta en titt, kan de va positivt?

Bim sön eller mån. Jisses vågar inte ens hoppas typ!

• Daphodil
    AngelicaB skrev 2018-08-24 05:45:25 följande:

Någon som vill ta en titt, kan de va positivt?

Bim sön eller mån. Jisses vågar inte ens hoppas typ!

Det är ju lite strimmigt, dvs ser ut som testet inte är helt färdigt. Men visst ser det positivt ut!
  • Daphodil

Jahaja... Gick in i tråden igår för att jag fick ett skarpt men färglöst streck igår och fick upp hoppet. Hade ont i brösten vilket jag ALDRIG har inför mens, så jag tyckte det stämde liksom!

Men idag, Bim-2, syns ingenting. Det blev troligtvis inget denna månad. Kommer testa på BIM, men är nu inställd på nytt försök nästa månad.

Stannar ändå kvar och tittar på gravtest, för det är kul!

Svar på tråden BIM Augusti <3