BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Och där kom mensen. Hoppar över till Septembertråden. Lycka till alla som är kvar och grattis igen till alla som plussat!
Idag kom mensen, punktligt 28 dagar efter MF blödningen började. Grattis till er som plussat och ses i september ni andra.
Alltså åh vilken babyrusch! Så kul att så många av er plussar!
Jag måste bara säga att mitt hopp faktiskt är påväg tillbaka... ingen mens än, extremt ömma bröst, tydliga blodådror på brösten, dom har växt massor, jag har haft en konstig känsla i magen och har lätt för att bli irriterad. Detta har ju hållt i sig i en vecka nu!
På söndag testar jag om mensen håller sig borta
Någon som vill ta en titt, kan de va positivt?
Bim sön eller mån. Jisses vågar inte ens hoppas typ!
Så här såg mina test ut, använt teststickor från RFSU de vanliga. Jag tog ut min hormonspiralen den 23 Augusti 2017, oj ser nu att det är exakt ett år sedan. Fick missfall i december och har i stortsett varit skengravid varje månad sedan dess, har en sån stark barn längtan. Har inga barn sedan innan och är 38 år. Fattar inte att det är sant, tror nästan trots starkare streck imorse att det är något fel på stickorna.
Idag kom mensen, punktligt 28 dagar efter MF blödningen började. Grattis till er som plussat och ses i september ni andra.
Oj så många positiva test! Hur kul som hest.
Jag hoppas jag också kan joina snart.
Är nu övertygad om att det var en nidis jag fick igår, för efter det har det inte alls kommit något mer blodblandat. Så konstig känsla att gå runt och tro att man är gravid men att det är för tidigt för att veta. Tror att jag testar i början av nästa vecka, då borde ju hcg nivån ha stigit tillräckligt. Så spännande, hoppas hoppas hoppas.
Idag superont i tuttarna och mensvärk. Blir naivt hoppfull fastän jag rationellt vet att det är menssymtom...
Oj så många positiva test! Hur kul som hest.
Jag hoppas jag också kan joina snart.
Är nu övertygad om att det var en nidis jag fick igår, för efter det har det inte alls kommit något mer blodblandat. Så konstig känsla att gå runt och tro att man är gravid men att det är för tidigt för att veta. Tror att jag testar i början av nästa vecka, då borde ju hcg nivån ha stigit tillräckligt. Så spännande, hoppas hoppas hoppas.
En fråga. Jag brukar aldrig få ont i brösten innan mens. Ni som har det, är det vanligt att det blir mer intensivt precis dagarna innan? Haft lätt spända en vecka nu, men idag (BIM-2) är det mer intensivt.