BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Bim-7 och jag har ett extremt illamående och har haft hela dagen. Känns typ som om jag är proppmätt och maten vill upp i halsen igen. Samtidigt är jag extremt öm på magen och specifikt på sidan av magen. Även längst ner på magen har jag fått en stickande samt molande känsla? Tårarna sprutar vid minsta lilla värk/obehag. Jag är även helt slut, så jävla trött trots jag inte gjort något speciellt.
Känns dock fortfarande för tidigt att ha symptom :( ÄL+7 idag...
Samma inget plus imorse. Så är mer inne på att mensen e på g
Bim-7 och jag har ett extremt illamående och har haft hela dagen. Känns typ som om jag är proppmätt och maten vill upp i halsen igen. Samtidigt är jag extremt öm på magen och specifikt på sidan av magen. Även längst ner på magen har jag fått en stickande samt molande känsla? Tårarna sprutar vid minsta lilla värk/obehag. Jag är även helt slut, så jävla trött trots jag inte gjort något speciellt.
Känns dock fortfarande för tidigt att ha symptom :( ÄL+7 idag...
11 gånger... och jag har verkligen fasat för att se ett negativt test just denna gången.. känns så otroligt jobbigt att nästa månad har vi försökt ett år..
Förstår verkligen att det könns så, det är så orättvist! Men sedan så skrivs det överallt att det tar ett år...
Ja det är ju det som allt tyder på men som man förnekar in i det sista! När är din BIM?
Vi planerats syskon till vår son här hemma. Han föddes 13/3-18 så inte så länge sen. Det var svårt för oss att bli gravida sist och jag har få ägg kvar så vi kör på direkt nu när jag fått tillbaka mensen.
Igår på ÄL+6 fick jag en klarröd blödning. Tänkte att det var kört och mensen var på g. Hade en ganska kort cykel innan graviditeten med mycket mellanblödningar så är rätt troligt att jag kan få mens på cykeldag 20. Nu har det dock inte kommit mer än det blödningen igår så jag hoppas att det var en nidblödning!
Idag, BIM-1, kom det ett svagt men synligt streck som är svårbedömt gällande färg. Vågar inte tro något, men det vore en sån mental vinst om det är en graviditet. För annars är det PMS jag haft, och det känns sådär att det ska vara så varje månad...
Har bim på söndag :(
Vaknade nu på morgonen har molande värk i äggstockarna och känner mig öm i svanken. Tog tempen har 37.4 i temp.känns som jag har feber Åt preckis men mår illa varken kaffe eller smörgås smakar gott. Känner mig helt slut.
Ska ha menstruation på måndag vi hoppas såklart att den uteblir. Min mage brukar vara svullen vid ägglossning fram till menstruationen denna månad är magen platt. Jag skulle kunna göra ett test det ligger ett hemma men jag är för feg haha. Väntar och ser om tant röd kommer på måndag uteblir den så gör jag ett test. Vilken lycka om vi äntligen lyckats bli gravida jag och min älskade man.