BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Jag ser definitivt något, det kanske blir starkare ju närmre bim du kommer :)
Jag har hört att hcg ökar varannan dag. Tog du förra igår?
Hej alla! Jag plussade ju för en vecka sedan exakt, men nu börjar denna lilla morsan bli orolig..
Va på barnkalas igår och fick då en hejdåkram av sonens kusin på 4 år när jag satt på golvet. Hon hoppar lixom ner i mitt knä och lyckas knäa mig svinhårt lixom längst ner i magen mot blygdbenet. Blåmärke delux och svullet och ömt.. Perfekt. Nu är jag alltså livrädd att lilla fröet där inne har skadats för idag på morgonen har jag varit dålig i magen, lös alltså, istället för hård som man blir när man är gravid. Går bara och väntar på att börja blöda :(
Någon som har erfarenhet av missfall vid yttrevåld? Är det vanligt?
Jag tog i förrgår och då såg det ungefär likadant ut, sen tog jag igår och då var det heeelt blankt. Kan tillägga att jag tog två igår och båda var blanka. Och så tog jag detta imorse :/ Är det vanligt med spök på babyplan? Har aldrig använt dom innan.
Spökstreck igen? Blir galen.. dök upp efter kanske 5 minuter. Så efter giltighetstiden igen.. blä.
Spökstreck igen? Blir galen.. dök upp efter kanske 5 minuter. Så efter giltighetstiden igen.. blä.
Hej,
Hur ska man tolka då jag väldigt starkt på äl test idag äl+6? Vet att jag hade min äl förut.. kan man ha äl två gånger??
Jag tror det vilar en spökstreck förbannelse över mig.. Detta fick jag idag på äl+10, ser ut som dom jag tog på äl+8 ungefär. Undrar om jag fått en dålig uppsättning babyplan? Urghhhh ovissheten är VÄRST!
Men giltighetstiden för det testet är väl 10 minuter?
Jag tror absolut du är gravid!!!!