anonym05swe skrev 2025-03-21 23:58:29 följande:
Du attackerar mig bara och har gjort tråden igenom.
Nej, det är du som är dement eller inte läser. Jag började genom att upprepade gånger försöka hjälpa dig, uppmuntra och dra lyckade historier, bl a om mig själv. Åt detta hånskrattade du, kallade alla andra för daterade och mindre vetande och förklarade att din situation (faktiskt bokstavligen) var mycket värre än alla andras tidigare. Vi var flera som försökte, flertalet gånger. Du nosade dig och drev med det och var allmänt bossig. Du förstörde folks välvilja, min inkluderad.
Såhär efter det icke-autistiska antalet sidor i den icke-autistiska, normala diskussionen är det kanske dock lika bra att alla vi andra ger oss.
Det enda du gör är ju att argumentera emot och tydligen har du rätt och alla andra fel. Titta bara på dina framgångar i allt. Vi ger upp, och du kommer snart att vara ihop med den stackars artigt svarande tjejen. Bara fortsätt på sättet som du argumenterar för.
Du tycker säkert det är bättre med folk som byter partner från månad till månad eller?
Fungerar du alls eller? Vi har redan avhandlat det här ju? Du hittar på saker helt jävla tagna ur luften och jag har redan svarat om detta.
Du är säkerligen sån där paprika-älskare.
Om jag inte hade gjort något hade jag inte pratat med henne på event, inte dm:at henne ex. Ja, jag bör göra mer och bör ha gjort mer men det är inte enkelt. Har tidigare inte haft flickvän heller och vill gå in i en för sakens skull.
Det låter ju riktigt taskigt eftersom det tydligen vore att medvetet stressa henne. Bättre att vänta på att hamna.