• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:16:01 följande:
    Du är en trygg kraft på familjeliv 

Jasså. För det är du? 

Tryggt när du får samhället och bli otryggt. 

• Anonym (Kva)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 17:17:23 följande:

Jasså. För det är du? 

Fast du kanske bara tycker att det är kul o ge dåliga tips för att förstöra andras liv?
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 17:17:23 följande:

Jasså. För det är du? 

Lite speciellt att diskutera med personer utan erfarenhet som inte håller sig till trådens instruktioner 
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:19:21 följande:
    Lite speciellt att diskutera med personer utan erfarenhet som inte håller sig till trådens instruktioner 
    Har redan sagt att jag har erfarenhet.. Vad var det som du inte förstod nu? 
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:19:21 följande:
    Ja om man lider av kronisk egoism/narcissism så är det nog svårt att förstå allt som har ett stor JAG framför sig... tex som att tro att det enda som räknas som erfarenhet är att man själv beter sig som ett svin mot andra.  
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:16:01 följande:
    Du är en trygg kraft på familjeliv 
    Klar hen är, för inte fan är väl att propagera för att blåsa sina "nära och kära" och dessutom tycka det är skitkul friskt på nåt sätt?

Du och andra sitter här och babblar om njutning hit och dit, men verkar inte riktigt kunna förstå det sjuka i att njuta av att blåsa människor som älskar er och litar på er.

Jag menar njuter man av sånt så är man ju garanterat inte riktigt rätt i skallen
  • Anonym (Lyckliga relationer)
    Anonym (M) skrev 2024-03-01 16:10:04 följande:
    Du tror en massa om din partner. Men du vågar inte ta reda på sanningen därför vågar du inte fråga. Så du inbillar dig att hen tycker det du vill hen ska tycka. 

Du kan ju inte ens vara ärlig mot dig själv, du kommer med en massa nonsens-argument om hur du tror din partner ska reagera, än mindre mot din partner. För du vet ju innerst inne att det du gör inte skulle uppskattas.

Hade allt du skriver om din partner varit sant hade du kunnat berätta. Men du vågar inte. Fundera på varför. Eller skit i det, du är inte intresserad av hur detta påverkar din partner. Du bara rapar upp en massa ursäkter. 
    Jaha, eeeh..?
    Du lyckas med konststycket att inbilla dig själv att du skulle känna min partner bättre än jag?
    Ja, ja, du kanske lyckas övertyga dig själv om det och du lyckas ljuga massor för dig själv i din egen lilla värld.

Men tyvärr innebär inte detta att du skulle ha någon som helst möjlighet att övertyga en enda annan person, ingen enda utanför din egen lilla tragiska och deprimerade låtsasvärld.

Undrar varför du fortsätter vara verksam i din egen lilla värld med en enda innevånare? Kanske för att du får 100% av rösterna i den världen?
    Nej förresten, du verkar inte älska någon, inte ens dig själv, så du röstar nog inte på dig själv.
    Noll röster, inte en enda som håller med dig (om du inte som vanligt kör tricket med minst två inlogg och gör tummen upp för dina egna inlägg?).
    Tråkigt för dig men inte alls underligt att du verkar känna dig så oälskad och så bitter...
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-01 17:41:45 följande:
    Jaha, eeeh..?
    Du lyckas med konststycket att inbilla dig själv att du skulle känna min partner bättre än jag?
    Ja, ja, du kanske lyckas övertyga dig själv om det och du lyckas ljuga massor för dig själv i din egen lilla värld.

Men tyvärr innebär inte detta att du skulle ha någon som helst möjlighet att övertyga en enda annan person, ingen enda utanför din egen lilla tragiska och deprimerade låtsasvärld.

Undrar varför du fortsätter vara verksam i din egen lilla värld med en enda innevånare? Kanske för att du får 100% av rösterna i den världen?
    Nej förresten, du verkar inte älska någon, inte ens dig själv, så du röstar nog inte på dig själv.
    Noll röster, inte en enda som håller med dig (om du inte som vanligt kör tricket med minst två inlogg och gör tummen upp för dina egna inlägg?).
    Tråkigt för dig men inte alls underligt att du verkar känna dig så oälskad och så bitter...
    Snarare du som fortsätter låtsas som att diskussionen handlar om att känna din partner och inte om varför du inte berättar för din partner att du knullar andra.

Tror du på allvar att bara repetera samma BS om och om igen trotts att det inte har ett skit med frågan du fått att göra gör dina resonemang trovärdiga eller ens rationella?

Hela den här diskussionen är ju så bisarr den kan bli, du vet ju själv att din fru inte är ok med ditt sneknullande och ser därför till att hon inte får reda på det men sitter ändå här och "argumenterar" för något du inte ens tror på själv. Jag menar ponera nu att vi skulle låtsas som att du har helt rätt i allt ditt bisarra BS, du kommer ju alltid ändå veta att det är ren BS eftersom du inte vill att din fru får reda på det.Drömmer
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 17:21:05 följande:
    Har redan sagt att jag har erfarenhet.. Vad var det som du inte förstod nu? 
    Har du positiv erfarenhet att dela till oss i tråden?
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 17:26:05 följande:
    Ja om man lider av kronisk egoism/narcissism så är det nog svårt att förstå allt som har ett stor JAG framför sig... tex som att tro att det enda som räknas som erfarenhet är att man själv beter sig som ett svin mot andra.  
    Tråden går ju ut på att tala om positiva erfarenheter kring otrohet.

De som inte har någon erfarenhet gissar och spekulerar ju bara.
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden