• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:55:07 följande:
    Har du positiv erfarenhet att dela till oss i tråden?
    Nej, Positiva erfarenheter är som du kan se i trådstart väldigt få, sällsynt och jävligt wide apart...
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:09:40 följande:
    Bra där - nu kanske myntet äntligen trillade ner.

Tråden är skapad för att otrogna ska dela positiva erfarenheter & upplevelser!

Vad bidrar du med där?
    Tråden är skapad för att skithögar ska kunna klappa varandra på ryggen och inbilla sig själva att de ändå är finfina människor.

Men som allt annat i livet så beter man sig som en skithög så kommer man få kritik för det vare sig man gillar det eller ej.
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 17:58:52 följande:
    Tråden är skapad för att skithögar ska kunna klappa varandra på ryggen och inbilla sig själva att de ändå är finfina människor.

Men som allt annat i livet så beter man sig som en skithög så kommer man få kritik för det vare sig man gillar det eller ej.
    Du tillför ju inget till tråden om du är utan erfarenhet och gnäller.

Tråden är ju för de med positiva erfarenheter 
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 17:57:12 följande:
    Tråden går ju ut på att tala om positiva erfarenheter kring otrohet.

De som inte har någon erfarenhet gissar och spekulerar ju bara.
    Positivt för vem? För den som bedrar, den som blir bedragen, alla andra?

Och att själv bedra andra är det enda som räknas som erfarenhet menar du?
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 17:57:43 följande:
    Nej, Positiva erfarenheter är som du kan se i trådstart väldigt få, sällsynt och jävligt wide apart...
    Då skriver du i fel tråd 
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 18:01:40 följande:
    Du tillför ju inget till tråden om du är utan erfarenhet och gnäller.

Tråden är ju för de med positiva erfarenheter 
    Snarare du som verkar tro att bete sig som en skithög är det enda som räknas som erfarenhet.

Tråden är en öppen tråd där alla har rätt att skriva, att du och andra skithögar sen inte gillar det och vill begränsa det till att bara skithögar får skriva är ju iof inte så förvånande. 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 18:03:18 följande:
    Positivt för vem? För den som bedrar, den som blir bedragen, alla andra?

Och att själv bedra andra är det enda som räknas som erfarenhet menar du?
    Positivt för den som har något positivt att förmedla.

Gnäll hör ju hemma i andra trådar 
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 18:06:14 följande:
    Snarare du som verkar tro att bete sig som en skithög är det enda som räknas som erfarenhet.

Tråden är en öppen tråd där alla har rätt att skriva, att du och andra skithögar sen inte gillar det och vill begränsa det till att bara skithögar får skriva är ju iof inte så förvånande. 
    Återigen missar du syftet med tråden

Men gnälla är du bra på!
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 18:07:41 följande:
    Återigen missar du syftet med tråden

Men gnälla är du bra på!
    Den som gnäller är ju du. Som gnäller på att folk skriver dumma saker i dina snuttefilts trådar..
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (Kva) skrev 2024-03-01 18:09:04 följande:
    Den som gnäller är ju du. Som gnäller på att folk skriver dumma saker i dina snuttefilts trådar..
    Visa bara att du kan dela positiva erfarenheter av otrohet här så är du på rätt plats på forumet 
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden