• Bonanza

Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?

Här är det hockey. No chans in häll att någon av mina ungar får spela hockey.

Hockeykillar är fula.
    Det är en svinig miljö med massa machoskit.
    Det är dyrt.
    Det är kallt.
    Det är tråkigt.

Jag kan sträcka mig till att godkänna innebandy. Det är så nära hockey de kommer.

Vad har ni för hatsporter?

(Och eftersom det är FL: ta det kanske inte så jäkla seriöst, ok?)

• Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?
  • Apipoulai
    Inte
    Ridning = barnets pappa är allergisk mot hästar

Helst inte
    Hockey
    Boxning och andra slå-på-någon-annan-sport

Gärna
    Fotboll (om mamma får bestämma )
    Tennis (-- " --)
    Skytte
    Dykning
    Flygsport (om pappa och morfar får bestämma )
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Hanniz84
    Suedehead skrev 2009-07-10 12:10:32 följande:
    Oh my... Du kommer bli en sån därn ponnymamma! Alla tävlingsarrangörers skräck...
    japp!
    kommer springa runt där på framridningen m mina gummistövlar o skälla på alla som råkar vara ivägen för min dotter...{#lang_emotions_cool}
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 12:03:09 följande:
    varför vänta så länge???
    sant!
    lika bra att börja på en gång... dagen efter BF så åker vi o provar ut en fin ponny..
    BF 22juli *Längtar*
  • Stargirl

Jag aktar mig för motorsporter. Det är dyrt och känns väldigt riskabelt. Annars bestämmer barnen själva vad de vill hålla på med.

Äldsta sonen spelar fotboll och innebandy. De andra har inga aktiviter ännu.

• spidermanmamman

Mina söner får inte dansa balett säger min sambo...
    Jag är superallergisk mot hästar så det får vi stryka från listan.

• Phlippan87
    Hanniz84 skrev 2009-07-10 12:18:30 följande:
    sant! lika bra att börja på en gång... dagen efter BF så åker vi o provar ut en fin ponny..
    låter mer som rätta takterna...
    och kärringarna med gummistövlar såg jag aldrig till på tävlingarna här, helst hade de stilettklackar, fast vi bor på vischan.. men de såg spaka ut när de blev tillsagda av en 12-åring att gå ut från framhoppningen..
  • Wööörmi

Jag är själv uppväxt med dart och har blivit dartare...
    så jag tror att min bebis kommer bli en dartare

Men får bebis ett annat intresse så stöttar jag ju såklart bebis i det

• Hanniz84
    Phlippan87 skrev 2009-07-10 12:20:10 följande:
    låter mer som rätta takterna... och kärringarna med gummistövlar såg jag aldrig till på tävlingarna här, helst hade de stilettklackar, fast vi bor på vischan.. men de såg spaka ut när de blev tillsagda av en 12-åring att gå ut från framhoppningen..
    haha!

är det sant?...

hmm, kanske får bli det för mej oxå, design jeans o snygga skor.... vi bor ju ändå i sthlm nu..
    när jag va aktiv så bodde jag mitt i mörkaste småland..
    BF 22juli *Längtar*
  • malinkat
    Apipoulai skrev 2009-07-10 12:17:45 följande:
    Inte Ridning = barnets pappa är allergisk mot hästar Helst inte Hockey Boxning och andra slå-på-någon-annan-sport Gärna Fotboll (om mamma får bestämma ) Tennis (-- " --) Skytte Dykning Flygsport (om pappa och morfar får bestämma )
    Här är det nog också flygsport som gäller, pappa är segelflygare........ dyrt blir det! Det jag skulle tycka vara tråkigt är GOLF! Men de kan ju bli proffs och försörja oss sen
  • Phlippan87
    Hanniz84 skrev 2009-07-10 12:23:38 följande:
    haha! är det sant?... hmm, kanske får bli det för mej oxå, design jeans o snygga skor.... vi bor ju ändå i sthlm nu.. när jag va aktiv så bodde jag mitt i mörkaste småland..
    haha, exakt... man ska visa att man har stålar, även om man inte har det...
Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?