• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Ja CFC har flera samarbetsläkare men man kan också välja vilken man vill sa de till mig. Fördel förstås om läkaren är van att jobba som sådan. Kalimero rek mig en superbra Gyn som hon gått hos när hon gjorde Ivf i Falun. Mycket sympatisk tycker jag han är. Dessutom är han van vid både Ivf o ÄD på distans både hos CFC o andra kliniker.

• myran6801

Oceanny, jag tror jag svimmar när du redovisar vad Ivf kostar hos dig!!! Varför måste det kosta en förmögenhet i Sverige!!!! Undra inte på att vi är gamla som gör Ivf, vi hade inte haft råd tidigare!!!! Jag räknade ihop vad vi lagt ut på våra Ivf (utan att räkna in allt runtomkring som akupunktur, mediciner som inte ingick i högkostnadsskydd, sjukskrivning mm) och då hamnade jag på 105.000 kr.

• myran6801

Zinfandel, dina ord är så rätt! Jag känner likadant, skönt med tjejer som har driv o vilja. Denna tråd är fantastisk!!!

• myran6801

Håller med att det måste vara svepskäl det med labb och inte tillräckligt förfinad teknik! I sånt fall blir man lite mörkrädd, är det så illa ställt på de svenska labben?!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?