• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Tack Inanna, jag är visst lite förvirrad

• myran6801
    Celin skrev 2011-09-25 20:42:09 följande:
    Här hemma hände ngt "märkligt" när jag natta sonen 4½ år för knappt en timme sen... han ligger o gosar i håret, som han brukar och så säger han "mamma, jag håller på att bli storebror" jag frågade vad han menade, men han var någon annanstans i tanken ... det kändes... läskigt, härligt och spännande
    Underbart Klart han har rätt
  • myran6801

Kära kära Maryhe, tycker så synd om dig o önskar jag kunde ge dig en styrkekram. Du har varit så fantastisk o delat med dig av då mkt kunskap till oss alla här. Tack vare dig har vi mycket att diskutera med våra svenska läkare!

Ang. Inofolic är det jätte strul med leveransen som Tjorven o jag väntar på. De kan inte ge ngt besked alls om när det kommer. Tråkigt.

Kram alla fina tjejer!!!

• myran6801

Maryhe, det vore helt otroligt gulligt om du hade lust att hjälpa oss och kontakta leverantören av Inofolic ang leveransen som aldrig kommer! Jag och Tjorven skulle bli så fantastiskt hjälpta! Jag inboxar dig info i em. KrAm

• myran6801

Maryhe, det verkar som om vår leverans Inofolic äntligen kommit nu! Tusen tack ändå för att du erbjöd hjälp med att ringa!!!! Kram

• myran6801

AnnaLinn en stor stor grattiskram {#emotions_dlg.flower} vilken underbar nyhet !!!!

Oceanney, grattis till dubbelruvning!!! Håller tummarna hårt !!! Hjärta

• myran6801

Zin, stort grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en fin dag o blivit firad ordentligt! Kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?