• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zinfandel, hur går det med ruvandet. Vilken dag är du på? Symtom? kram kram

• myran6801
    tjorven01 skrev 2011-09-16 20:18:34 följande:
    Hmmmm myran så man ska alltså inte ta inofolic plus hela cykeln innan????
    Jag tror du kan ta det eftersom Maryhe fick den ordinationen fr sin läkare. Tror det står som det gör i bipacksedeln för att man inte ska ta efter ÄL eller ÄP då man kan vara gravid. Men är det inte risk för det kan man nog ta hela cykeln.
  • myran6801
    Zinfandel skrev 2011-09-16 20:07:07 följande:
    Gulligt av dig att fråga! RD8 idag och har nu alla symptom/biverkningar man kan ha som alla andra gånger så det är lite jobbigt nu. Frustrerande när kroppen lurats så många gånger tidigare! Vi tar en dag i taget, en vecka till sen vet vi! Drömmer
    Har goda vibbar för dig
  • myran6801
    tjorven01 skrev 2011-09-16 21:09:02 följande:
    Tack
    Myran men hittade ingen bipacksedel på engelska

Zinfandel tummar och tår hålls korsade för dig
    Italiano vännen, tog hjälp av mannen och google translate!!!
  • myran6801

Tag kontakt med vårdcentralen Skytten o be dem ta sänka för att se om du har en infektion i kroppen. Du ska självklart inte gå runt o må dåligt!

• myran6801
    Inanna Li skrev 2011-09-18 10:29:37 följande:
    Glad på ÄL-test idag på CD 18! Det innebär att det kan bli FET på min födelsedag på onsdag! Det måste ju bara gå bra då eller Skrattande??? Om de små liven klarar upptiningen förstås ...

Inser att jag förmodligen är min kliniks äldsta patient nu fast jag ser ut som och känner mig som en ungdom. En paradoxal känsla!
    Underbart Inanna, klart det kommer att gå super!!!!
  • myran6801

Maryhe, vad flitig du är som pluggar. Har lite ågren att helgen redan är över och att det är en hel jobbvecka framför en. SItter just nu i soffan men tv och dator på. Kram kram

• myran6801

Inanna, välkommen i 43-klubben Jag har inte vant mig vid siffrorna trots att jag haft dem sedan i januari...... Kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?