Tack alla för informationen ang flytningar i samband med sprutor.
Egomejl är definitivt tillåtet här, man har rätt att vara det i alla lägen, vi finns här för att stötta och hjälpa och att bli stöttade och få hjälp.
Att ruvar är så fruktansvärt jobbigt att man faktiskt undrar hur man gång efter annan orkar genomgå det..., men längtan efter en liten bebis är så mkt större.
Ett stort grattis till er som plussat, det behövs plussartjejer har inne, helt klart!
Själv har jag haft så oerhört ont i magen, både i form av magkatarr + illamående, samt ont i nedre delen av magen. Dessutom har jag varit (ursäkta) lös i magen, dock ingen feber. Undra vad det beror på, hoppas att det inte påverkar resultatet.....En annings trött och yr är jag också. Kan det vara en biverkning av Puregon?
Nåväl grattis även till alla som börjat med IVF, skönt att vara på banan igen, men samtidigt så är det väldigt påfrestande - minst sagt, eller hur?
Ha det så bra alla, så hörs vi snart.
Tänker på er Turlid70 - förstår såväl att man vill samtidigt som man inte vill testa, man vill liksom vara övertygad om att man är gravid innan man testar..., jag menar, man vill veta att man är gravid innan man tar testet..., man vill ju inte stirra på det förbaskade minuset - men det kommer inte ni att göra denna gång. Ha det