IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Håller tummarna hårt för er alla som ruvar. Nu ska det väl bli en drös med plus här tycker jag!!
Håller tummarna hårt för er alla som ruvar. Nu ska det väl bli en drös med plus här tycker jag!!
Inanna, sååå spännande. Håller tummarna såklart!
Celine, beklagar minus.
Kram
Syskon nu, häftigt!!! Klart du är gravid!!! Grattis vännen o kram!
Syskon nu, klart du ska testa med veckoindikator!!!! Bra ide!!!
pp08, så tråkigt en stor stor styrkekram!
Mia69, häftigt med plus!!!! Grattis vännen!!!
Har just tittat på TV3s program om längtan efter barn. Kunde inte hålla tårarna tillbaka då det bubblade fram så många känslor. Kram på er alla kämparvänner
Inanna, men Gud vad du håller oss på sträckbänken!!!!! Är du inte galet nyfiken, tycker det verkar mkt lovande!
Ego, väntar in mensen då jag ska göra vul o sedan starta med korta metoden om allt går som planerat. Blir Danmark denna gång, känns lite läskigt faktiskt o så är jag nervös att resan krockar med helgen då min man har fixat svensexa för sin bästa kompis. Som vanligt rena rama ketchupeffekten, har skitmycket på jobbet oxå!!!
Kram sötisar
Victoria, har gjort långa 3 ggr och kort 1 gg o resultatet var i princip samma, men korta gick så mkt snabbare utan spray! Danmark föreslog korta utan att jag bad om det så då kör vi på det!
Syskon nu, stackars stackars dig som måste gå igenom en sorg pånytt. En stor tröstekram!