Hej! Nu vankar jag runt och förbannar värmen. Gillar inte för mycket sol och värme när jag mår halvdåligt. Det ömmar lite i magen och jag funderar på fler alvedon. Inte tagit sen igår då jag i och för sig åt åtta st på nolltid.
Tack alla som tänkt på mig och skriver så fint! CvL har inte ringt! Så jobbig väntan. Och jag var för borta igår för att komma ihåg när de skulle ringa. Och nu har sambon och sonen åkt iväg på fotboll och det känns väl sådär att vänta ensam på besked.
Fjällsippan - tack för dina tummar! Och ja, herregud Rapifen är inte att leka med. Usch!
Mia - tack! Ja, jag gjorde det. Men det var med nöd och näppe. Ja, det där med droger är verkligen individuellt. Jag reagerar dåligt på det mesta och sen alldeles för bra på Stesolid (som jag fick vid en magundersökning en gång) - gud, jag var på väg till Plattan i två veckor efter det för jag ville ha mer.
Inanna - tusen tack för omtanken! Jag väntar och väntar. Vågar knappt tänka på hur det ska kännas om inget ägg blivit befruktat.
Underverket - vad kul att du också haft Oddvar och gillar honom! Ja, han kändes som en ganska känslostyrd människa som tror mer på ödet än statistiken. Vilket jag gillade. För min del är det inte till någon hjälp att veta att jag har si och så många procent på mig att lyckas. Jo, innan jag drog igång ivf ville jag veta hur stor chansen var för att öht anse att det var värt det. Men sen har jag nog mest hoppats på att det ska gå min väg.