IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
jag upprepar min lilla fråga
När man sprejar.. är det vanligt att mensen blir försenad då?
jag upprepar min lilla fråga
När man sprejar.. är det vanligt att mensen blir försenad då?
vi4.. jag fick höra att det inte var bortfallsblödning när man börjar spraya efter ägglossning, då är det mens (???)
Bortfallsblödning får man endast om man börjat spraya före ägglossning, annars är det ju en menstruation...
Åter igen.. olika information hela tiden.. så jäkla snurrigt....Jag ska ju börja med sprutorna i nästa vecka, har tid hos barnmorskan för info på tisdag men jag kommer ringa dem i morgonbitti direkt när de öppnar om mensen inte kommit tills dess.
japp min blödning - mens eller vad det nu är- kom i dag iaf... så nu är det ju bara att köra på
men va ffaaaaan.. i morse på skolan.. gick på dass.. finner i trosorna en blodfläck..stor som en femkrona nästan... tar på mig binda och konstaterar... ja där kom mensen.....
sen har jag inte tid att gå på dass förrän vid 17.... och inte en droppe blod på bindan.. inte blod på pappret och som för att toppa av det hela så ...när jag kliver ur bilen vid 18 för att hämta hunden hos dagmatte så spydde jag en munfull runt hörnet...!?!?!?!? MEN VA FAN!!!?!??!?!
Nu är det ju inte min kropp som ska vara inbillningsknäpp utan jag...men tydligen fick jag inte ha knäppheten i fred utan det ska börja jävlas ordentligt..
Mannens kommentar till det hela:
-Du tar det där testet i morgonbitti va???