IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Barnmorskan var väldigt tydlig med vart den skulle tas... så jag vågar nog inte ändra på någon rekomendation i nuläget men ska kolla upp det
usch.. har så ont i magen.. mensvärks-aktigt........och är dålig i magen, precis som jag brukar vara före mens.
Skojade till det och tog ett test i dag, vet ju att det inte går att lita på eftersom det bara är 6 dagar sen jag tog sprutan, och bara två dagar sen jag satte in Piff o Puff...Blev positivt och klart o tydligt, trodde det skulle vara ganska svagt så här pass många dagar efter sprutan iaf...
Jag är testoman, bara att inse. Tyckte bara det var kul att få se ett positivt test ifall man aldrig får göra det menar jag
Skytten..grattis på födelsedagen..äh vad är champange egentligen?? SJälv föredrar jag fruktsoda *S*
Det känns väldigt mycket i magen i livmodertrakten, betydligt mer än vad det brukar straxt efter ägglossning i "vanliga fall"..... brukar det vara så undrar jag kära proffs? Det liksom pirrar och ...KÄNNS på något vis.. det gör inte ont utan bara mal och känns som bubblor ibland .....Inbillar mig (jaa jag försöker inte vara så positiv med det är svårt att inte vara det så här första gången) att det är äggen som "bäddar in sig" som känns..*ha ha*
Kalimero.. jag håller på dig och hoppas på det bästa