IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Inget samtal så jag har redan gett mig av emot Sahlgrenska för att sitta ner i ett hörn o ta det lugnt en stund....ganska.upprymd nu faktiskt
Inget samtal så jag har redan gett mig av emot Sahlgrenska för att sitta ner i ett hörn o ta det lugnt en stund....ganska.upprymd nu faktiskt
Fick dåligt resultat...inga till frysen...av 7 ägg var det bara 5 som var mogna nog...av dem blev de bästa 2 st 3-celliga... Å andra sidan fick jag bägge dem tillbaka...
Hade väl önskat ngr till frysen...men jag är nog nöjd...skulle bli överlycklig om det blev. 2
Molvärk...inte så konstigt när det har rotats runt där så mycket En vän till mig från Turkiet berättade att ivf-läkare där nere råder till att man är i stillhet o vilar mycket de första veckorna efter insättning...underligt för här ska man ju leva som vanligt. Hon blev helt galen när jag så att jag skulle dammsuga... Proffsfråga......om man vill börja fusktesta...hur tidigt kan man göra det? Laste bipacksedeln på ovitrellen o hittar inget där, har för mig att jag hört 10 dagar efter den..vilket borde bli på tisdag....6 dagar efter insättning..då skulle jag kunna testa typ dag 8-9 ?
Vi4 det låter som att jag har jätteont.. jag gnäller o klagar *S* men jag har inte såå ont utan det maler och moler lite... det hade jag förväntat mig lite eftersom man liksom är där o bökar.....
Jag är lite fjollig.. går omkring o klappar på magen och beter mig allmänt gravid *S*
Vågar knappt gå ut med hunden.. hon drar ju ganska mycket, det har inte varit någon big deal förr....vi bor i skogen och hon går ofta lös (utom nu när hon löper och under jakten) men nu är jag livrädd att jag ska behöva hålla emot för mycket... men hon är ju såååå intelligent tösen... Jag satte på henne selen istället för halsbandet lättare att hålla emot med den- och hon gick exemplariskt fram och tillbaka till brevlådan 800 meter bort.. jag fick snarare dra lite i henne för hon stannade upp o luktade massor.... ha ha... och hon brukar vilja hoppa upp o pussas.. vi snackar hund på 50 kg.. men det räcker att jag höjer fingret lite lite grand så backar hon...
Den där jäkla äckliga sörjan som ska puttas upp i muffen då.... tycker den bubblar ut efter några timmar...vitt o kletigt.. URRRK... hoppas den verkligen gör gott.
masspostar *S*
MEN HALLÅ!?!?! Nu är jag visserligen känslig för hormoner och sånt men med tanke på att jag bombat kroppen med hormoner i en månad..... borde brösten spänna så här dagen efter ET?????
Kände det precis nu...att de känns väldigt.... stora, tunga o ömma... ha ha...skendräktig så det skriker om det