IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
RD9 och jag har börjat blöda... små blodblandade flytningar.. mest brunt.. men nog är det kört tror jag.
RD9 och jag har börjat blöda... små blodblandade flytningar.. mest brunt.. men nog är det kört tror jag.
Blöder nu igen...inga bruna flytningar utan mörkrött blod....så nu är det nog ingen idè att försöka skylla på progesteron eller nidblödning....
Proffsfråga till er som har misslyckade IVF bakom er:
Hur länge tar det innan progesteronets effekter klingar av? Jag tog min sista i går morse, tog ingen i dag eftersom blödningen ju har fortsatt och ett gravtest (visserligen RFSUs som inte direkt är kända för att visa "för tidigt") som visade negativt (RD 11)....
Men mina bröst ömmar fortfarande och det är faktiskt ganska obehagligt...
Vill bara bli av med alla progesteron-symtom och kunna starta på ny kula liksom.......
Men...jag är ju ändå på dag 11 med blankt gravtest...känns inte troligt att det skulle ändras...men jag tar väl en sen iaf....för säkerhets skull
Jag skulle nog flytta mig i listan.. till ruvare och sen ta bort mig igen...eller nåt men jag låter det vänta tills jag pratat med kliniken i veckan.
pratat med kliniken nu....ska fortsätta med progesteronet till onsdag som planerat och ta gravtest på torsdag som planerat och sen ringa dem igen med besked......
Finns tydligen stora chanser för att det lyckats ändå.....eftersom jag hade ett svagt positivt i fredags så borde det gälla..Hon dissade för övrigt RFSU-s tester.. "man måste nästan ha varit gravid i 8 veckor för att de ska ge utslag, känns det som" var hennes kommentar *S*
Ja ja bara att fortsätta då... mår ju illa så det kanske kan vara nåt iaf... inte vet jag...bara förvirrad