• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • Enya70

Härligt Zinfandel!!!

Jag börjar förhoppningsvis spruta på tisdag så vi kan följas åt den här gången.
    Nu jäklar ska vi plussa!!! Solig

• Enya70
    Zinfandel skrev 2011-04-29 16:28:16 följande:
    Jaaaaaaaaaa!!!!!!!! Hjärta
    Fredagen den 13:e kommer att bli årets turdag Flört
  • Inanna Li

Zinfandel - Vad underbart! Bara sådär är du plöstsligt igång. Blev det Menopur?ÄP fredagen den 13 :e måste ju vara tursamt i detta fall Skrattande!

• Inanna Li

Enya - Hejar på dig också! Ni kommer ju förmodligen ligga en bra bit före mig som kanske inte får mens förrän tidigast i slutet av nästa vecka!

• Enya70
    Inanna Li skrev 2011-04-29 16:32:03 följande:
    Enya - Hejar på dig också! Ni kommer ju förmodligen ligga en bra bit före mig som kanske inte får mens förrän tidigast i slutet av nästa vecka!
    Tack Inanna, en vecka före då kanske. Men jag brukar få spruta länge ca 12-13 dagar så du kanske hinner ikapp Flört
  • Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-04-29 16:30:30 följande:
    Zinfandel - Vad underbart! Bara sådär är du plöstsligt igång. Blev det Menopur?ÄP fredagen den 13 :e måste ju vara tursamt i detta fall Skrattande!
    Japp, fick allt jag ville från Trombyl till Menopur till lite längre spruttid, de orkar väl inte debattera med mig längre Skrattande 
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-04-29 16:39:09 följande:
    Japp, fick allt jag ville från Trombyl till Menopur till lite längre spruttid, de orkar väl inte debattera med mig längre Skrattande 
    Härligt att du får igenom alla krav! Det är svårt att debattera med nån som är så påläst som du Solig!
  • Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-04-29 16:40:35 följande:
    Härligt att du får igenom alla krav! Det är svårt att debattera med nån som är så påläst som du Solig!
    Närå Skäms tror de vill bli av med mig istället haha Skrattande Du är gullig du!! Vet du Inanna, det är vår tur nu, nu är det rullatorklubbens tur Solig
  • Inanna Li
    Zinfandel skrev 2011-04-29 16:42:36 följande:
    Närå Skäms tror de vill bli av med mig istället haha Skrattande Du är gullig du!! Vet du Inanna, det är vår tur nu, nu är det rullatorklubbens tur Solig
    Just det. Vi med kombinerad barnvagn och rullator och ev kaffelattemugghållare också.
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?