• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zin, grattis till två finisar!!!!!! I denna ljuva sommartid kommer de att fästa så fint, så måste det va!!!!

Linköping, jäkla skit att det ska vara sådan uppförsbacke!!! Måste vara det där talet 68 som spökar. Vi är ju båda 68:or. Orka kämpa på vännen!!!! Vi hejar på här i tråden!!!

• myran6801

Tjorven, vännen vilken obehaglig upplevelse. Sköt om er nu. Vi är på landet men vi åker t stan om ett par dagar så så ska jag kolla brevet. Kram

• myran6801

Zin, tråkigt att behöva lägga ner en tråd. Men jag förstår dig till fullo!!!! Vilken jobbig typ!!!

• myran6801

Zin, jag lyssnade på programmet och tyckte att jag kände igen sååå mkt. Hon satte ord på sånt som jag känt så många gånger. Lyssna du med! Kram

• myran6801

Mamma gås, förstår din oro. Men du ska se att allt är bra! Hjärta

Tjorven, hoppas du har det fantastiskt i Barcelona! Ännu har inget kuvert dykt upp. Men det är nog bara posten som är strulig. Sköt om dig finaste. {#emotions_dlg.flower}

• myran6801

Zin, vad gullig du är som frågar om hemmaplanen. Fick spottings idag så det betyder att hemmaförsöken inte lyckades denna gång heller. Men det var väl inte så oväntat. Har väl tänkt att kanske ta pergotime på eget bevåg. Knaprar 7-keto nu iallafall. Hur mår du?

• myran6801

Tjorven, jag tror det beror på vår värdelösa postutdelning. Det har t.o.m. skrivits om hur dålig den är just här i tidningen. Jag knaprat 7 keto så länge.

Vi kämpar på med hemmaförsöken men tyvärr tror jag det är lönlöst, något är hu fel när man försökt så många år hemma utan plus. Vi kommer nog aldrig bli det utan hjälp. Tur att jag hade det där kortvariga plusset efter Ivf nr2, annars hade jag trott det var omöjligt.

Känns faktiskt skönt att äd är så långt fram nu. Orkar inte med detta göra barn liv längre. Igår hade vi en sådan härlig semesterdag utan detta i tanken och då tänkte jag att vi inte är riktigt kloka som bara fokuserar på detta (eller kanske mer korrekt, läs jag ).

Kram finisar

• myran6801

Mba, å jag lider med dig. Har ju fått avbryta våra 2 sista försök av samma anledning. Styrkekramara

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?