Skruttefia skrev 2011-07-01 14:04:40 följande:
Frozen Embryo Transfer, dvs jag fick tillbaka ett egg som varit nerfryst efter ett tidigare äggplock (ÄP) i samband med IVF
ahaa.. jag har sett det flera gånger förr och undrat.. har ju inte kommit in i IVF-svängen helt ännu. FIck papper i dag som jag ska fylla i cykel-längd och senaste mens och sånt inför kavitetsundersökningen i augusti-sept.....men jag känner att eftersom de ändå har semesterstängt så kan jag avvakta och sen när mensen kommer....OM den kommer
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
kattenizze skrev 2011-07-01 14:04:45 följande:
Slemmis: Jag mådde mest illa om eftermiddagarna, minst på morgonen...så det kan vara väldigt olika och indviduellt. Är fortfarande inte helt fri från eländet, men mycket mycket bättre. Håller tummarna för dig.
känner mig helkonstig.. känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst... brösten ömmar..något de ALDRIG gör annars.. inte mycket men tillräckligt för att jag ska känna dem... och så halsbrännan och den där konstiga känslan... det är säkert bara sked-dräktighet för man vill så gärna....men jag hoppas ju så klart