BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Samma här.. Bara om det inte finns plats i Malmö!
Här är en till som ofta vaknar vid 4 eller 5 på morgonen och inte kan somna om... Det resulterar dock i att jag ofta somnar runt kl 21 på kvällarna. Men många dagar går man runt som en zombie på jobbet.
Vi har inte heller kommit överens om namn. Vi har ett tjejnamn som vi gillar båda två men om det blir en pojke har vi ingen aning vilket namn vi ska välja (och bara för det tror vi att det är en pojke :)).
Hoppas att ni får tag i fina fynd på Babyland idag! Kan även tipsa om babytobe.se/ där man registrera sig och hämta ut en gratis babybox på Apoteket i Kirseberg här i Malmö (gäller andra apotek också inom Apoteksgruppen). Jag har inte hämtat mitt paket än så jag vet inte riktigt vad det är i, men gratis är ju alltid gott! :)
Jag skulle hämta det där paketet i kirkeberg , jag hängde på låset haha men dom hade inte fått in dom än så ring och kolla först så ni inte åker dit i onödan som jag gjorde;)
Ahh, tusan oxå, missade rean på babyland.
Nåväl, kanske finns en chans till.
Såå svullen jag äär, t röttsamt. Ont som fassen när jag går mkt, fötterna tar kål på mig med smärta och kramper. Blää.
Gnälldag för mig med. Hehe.
Ska på tillväxt ultraljudet på Ons och längtar ihjäl mig. Vill dock inte det ska vara i 3D, vill inte redan nu veta hur mitt barn "ser" ut. Hehe.
Paulamaula: Jag ska föda i Lund. Födde min son i Malmö,och aldrig mer säger jag. Visseligen va dert för 7 år sedan, men en gång dålig erfarenhet, och det sitter kvar i bakhuvudet. Så nepp, Lund, som man hört bra om, blir de.
Nu blir de naturgodis-frossa i massor :-P
Jag var aldrig på babyland igår! Orkade inte! Hahaha
inte jag heller.... hi hi
Min kompis var på Babyland..och kl 21 var det en timmes kö till kassan.... HELL NO säger jag bara...
2:a Ul i eftermiddag , ska bli så spännande! hoppas vi får en fin 3D bild med oss hem!