• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • K grrl
    Studentpappa skrev 2017-01-10 21:28:38 följande:
    Jo det blir väl typ samma antar jag, jag håller i botten på kbn när jag kör goblet. En hantel kanske man håller under översta viktskivorna eller hur jag ska beskriva det, eller hur gör du? Måste vara vingligt att hålla en tung hantel i botten. 40 kg är starkt i goblet iaf
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
    Ja, precis så. Jag står ganska brett för att engagera rumpan mer, men det innebär att jag inte kan gå lika djupt (så jag är byggd), så det gör ju mig lite starkare.
  • Margaux

Idag har vi paddlat i Tigre. Ett delta utanför Buenos Aires. Jag är död. Helt slut.

• Studentpappa
    K grrl skrev 2017-01-10 22:00:51 följande:

Ja, precis så. Jag står ganska brett för att engagera rumpan mer, men det innebär att jag inte kan gå lika djupt (så jag är byggd), så det gör ju mig lite starkare.

Jag såg en variant på böj för folk med ont i ryggen. Man stod på boxar och hade kbs hängande i dipsbälte, vet inte om den har ett namn. Har man bra rörlighet så måste man ju nästan kunna få rumpan nedanför fötterna
  • K grrl
    Studentpappa skrev 2017-01-11 05:56:56 följande:
    Jag såg en variant på böj för folk med ont i ryggen. Man stod på boxar och hade kbs hängande i dipsbälte, vet inte om den har ett namn. Har man bra rörlighet så måste man ju nästan kunna få rumpan nedanför fötterna
    Ja, nästan. Jag kan gå väldigt djupt om jag står smalare och vrider ut fötterna, men det tar stopp när jag står bredbent. Kan inte göra breda, djupa böj. Antingen brett eller djupt.
  • Studentpappa
    Rutttttan skrev 2017-01-15 09:11:57 följande:

Någon som har köpt träningskläder på Campadre såg att de hade bra priser.

Nej det har jag inte men vet folk som köpt vanliga kläder. Inget fuffens med den sidan.
  • Studentpappa

Pass 10 Dubblar idag, vila och tjänsteresa imorgon.

50 cal AB

RSR DL 6x2x115, bänk 6x2x72,5. Fick höra från HC i fredags också att jag blir kallad till magnetröntgen för knät. Träningen går ju förvånansvärt bra för tillfället, inga squats dock men ändå.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!