• alexander2011
    Jess86 skrev 2012-05-08 00:03:35 följande:

Ja då borde det ju rulla på snart med mens och ägglossning kan man ju tycka!
    Angående att det tar 10 timmar för spermierna att simma in stämmer inte, det tar ett par timmar max sen finns det väl dom som är slöare också Glad 
    ja jag tycker det :S
  • alexander2011
    TessLiihten skrev 2012-05-08 00:33:50 följande:
    Det var inte ens en halvtimme efter att jag tog mitt ältest, som jag och mannen hade sex. Det var typ bara 10 min efter. Kan det ha tagit sig ändå. Har haft sex den 3,5,6/5 och idag. Kan det ha tagit sig då tro??

klart det kanSolig det ser vi om nån vecka eller hur ;)
  • alexander2011

ceszan: den översta är positiv :)

• alexander2011
    Ceszan skrev 2012-05-08 20:28:23 följande:
    Då blir det mys idag också ;D Tack för lånet av ögonen :)
    var så lite så
  • alexander2011
    znövit skrev 2012-05-09 19:10:20 följande:
    en fundering .. ni som har karlar som jobbar borta hur gör ni när ni har äl??

min sambo jobbar borta 7 dagar å hemma  7 dagar  just nu sexar vi för att vi har lust å tänker inte så mycket på att skaffa barn men jag undrar hur ni andra gör :)

vet inte om denna fråga tillhör tråden men men.. 

det undrar jag lite sj oxå hur vi ska kunna hinna med barnplaneringen. sambon kommer vara borta mestadels från maj-aug sep. jobbar som roddare när han behövs o han kan vara borta allt ifrån 4-10 dagar i sträck :(
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-05-09 19:23:12 följande:
    TYVÄRR så hade han inte såå bra kontakt med barnen , han ringde sitt ex och sin dotter och ville prata med dom men dom svarade inte ...då tog han överdos av tabletter 
    usch vad hemskt. har varit med om en liknande situation fast det gällde en ung man som tog sitt liv av droger. lämnade sin tjej ensam gravid :(

det är beklagligt o jättehemskt. tyvärr håller jag med slemtorsk. tror inte man hade kunnat göra så mycket om han redan hade bestämt detta innan. det bästa man kan göra är att vara stöttande för tjejen och barnen :(kram 
  • alexander2011
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-09 19:31:38 följande:

Någon mer som känner igen detta?

jag ahde nog så sist jag plusade när jag tänker efter
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-05-09 19:31:41 följande:
    nä jag vet ... vi pratade med honom ofta om han va ledsen men mer än så kan man ju inte göra ...
    Rynkar på näsan
  • alexander2011
    cutepoison skrev 2012-05-10 08:57:46 följande:
    Vad gulliga ni är, ni håller mitt mod uppe! Jag tänker mig som att jag ska ha massor av symptom. Vi får vänta och se helt enkelt. BIM idag som sagt men än har den inte dykt upp. 

ska hålla tummarna!! tyvärr ser jag inget på testet nu men än e det inte kört. så länge mensen håller sig borta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester