• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hur gick det för amazed!!!!

• alexander2011
    Angeliic skrev 2012-05-10 10:14:14 följande:
    Alltså - hur pass tidigt kan man känna grav. symptom? Helt ärligt. Inte sådär när man är skengravid utan när är det på riktigt möjligt att känna? 

Har mått illa nu i fem dagar och igår och idag började brösten kännas litegranna och det är helt på tok för tidigt tycker jag. (BIM -10 idag) Ja - jag vill såklart bli gravid men jag är inte en sån som går och "tänker" mig gravid om ni förstår vad jag menar. Det är inget jag går och tänker på hela dagarna.

Så är det rent fysiskt möjligt att känna grav. symptom innan eller är det bara kroppen som spökar rent allmänt?
    Har en dotter sen innan - om det kan spela någon roll. 
    jag har känt som dig flera gånger utan att det har varit nått, mådde illa runt äl o innan mensen :( men det behöver inte betyda att det inte e nått.
    sen hade jag stickningar i underlivet, det drog o värkte redan 3-4 dagar efter äl o mensvärksliknande känsla. sen fick jag ont i brösten!! 
  • alexander2011
    Inelg skrev 2012-05-10 15:39:25 följande:
    den är verkligen oslagbar... är i 7e himlen!!!!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
  • alexander2011

där är ditt test amezed :) jag kan se nån skugga men färgen Obestämd ja, du ska nog ta ett test på morgonen tror jag med morgonurin. hller med ovanstående köp testlagret. kanske är jag fel person som säger det hahaha eftersom jag sj har fått många knepiga MEN när det har torkat. de brukar alltid vara bra så köp testlagrets. sen kan du köpa ett rfsu testa tdigt o ta den om nån dag :) lycka till
  • alexander2011
    Boomsan skrev 2012-05-10 22:09:01 följande:
    Nej har jag inte Tungan ute Köpte hem 20 tester från testlagret och under 3 veckors tid har jag förbrukat 12 st :O kanske 5-6 av dem har varit spökisar av något slag. 

Drar mig lite med att köpa digital då jag har så många tester hemma.. Flört 
    jag har fått massa spökisar tyvärr på testlagret MEN jag tycker ändå att du ska pröva ett annat märke :) jag hoppas verkligen att det är nått ändå för dig :)
  • alexander2011
    alkemi skrev 2012-05-10 21:57:23 följande:
    Ok tack ändå , kanske är spök. väntar till måndag och testar igen !
    ta ett test med morgonurinet :)
  • alexander2011
    Boomsan skrev 2012-05-10 22:53:17 följande:
    Ja, jag börjar överväga att köpa ett digital, tack Glad det hoppas jag med. 
    ja gör det :) testa ed morgonurin o lova att uppdatera sen hur det gick
  • alexander2011

jag berättade för er att sambon EV kommer vara borta under min ägglossning för att jobba. TUR i oturen så kanske blir det inget av det Demon då vet jag vad jag ska göra iaf hihi

• alexander2011
    Liiina89 skrev 2012-05-10 23:15:05 följande:
    Oooh, är det 10 extra gravtest jag kommer få?! =D

får se om mina test kommer imorgon då, jag fick hem ältesterna i tisdags iaf + två gravtest som komp.. =)  

beställt från testlagret?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester