• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mal86: trixade lite med din bild. visst syns det
  • alexander2011
    Mal86 skrev 2012-05-11 11:50:44 följande:
    Oj ,ja va häftigt tack så jätte mycket, hoppas att det blir starkare nu bara hehehe
    jag hoppas jag med för det syns ju utan tvekan :)
  • alexander2011

Amazed: jag ger mig f-n på att det är nått..jag vågar nog försiktigt säga grattis för jag ser även på det otrixade. trixade med din bild. även om jag kanske inte är den bästa på att trixa men såhär blev det :)
  • alexander2011
    Melina89 skrev 2012-05-12 09:35:18 följande:

Är det bara jag och sambo som ser? Väääldigt svagt men lite tydligare i verkligeheten. Bim på tisdag, men testar med ett extra känsligt test:/ Nå ser ni något??:)
    jag ser :) kan försöka trixa med bilden o se om det går att få det tydligare :)

GRATTIS SMÅBUSTROLL 
  • alexander2011

elin och markus: SÄGER grattis, visst syns det :)

• alexander2011

melina: säger grattis, visst syns det. jag såh även utan det trixade.
  • alexander2011

es mamma :) jag tror oxå du är gravid!!!!

• alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-05-13 21:37:30 följande:
    Hoppas mina känningar stämmer!
    Jag är förvånad över att du tror det Alex, du som fått så många spök på testlagrets :)
    hahaha, jo men inte sånna :)
  • alexander2011
    Liiina89 skrev 2012-05-13 23:08:00 följande:

Molvärk i magen en dag efter ÄL? Normalt?

ja :) jag kan ha så 2 dagar efter. ibland 1 dag. kan bero på att ägget har slöppt nu och att det är det som du känner
  • alexander2011

Maramia: trixade, är inte världens bästa trixare men tyvärr ser inget på testet :S när har du bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester