Mustikka och
Emilotta: Vad roligt att ni har fått gå på ultraljud och se era små liv!

Måste vara en fantastisk upplevelse!

Blir rörd bara jag tänker på det..
EEJ: Neej, vad irriterande att du inte får köra igång på mensen som kommer nu!

Det verkar som att jag inte kommer få börja med nässprayen nästa vecka utan också måste vänta tills nästa mens enligt kvinnan jag talade med igår. Imorgon ringer läkaren så då får jag veta exakt. Usch, har man inte väntat nog länge under sommaren..
EbbaGrön: Jag fick ta sprutor i 11 dagar. Den 12:e (dagen innan äggplock) blev en spray och sprutfri dag - jätteskönt!

Körde på 125 enheter genom hela behandlingen.
Kvinna32: Har du fått tag på kliniken ännu? Enda chansen att få en tid att bli uppringd verkar vara om man ringer direkt på morgonen för tiderna tar "slut" ganska snabbt har jag upplevt det som. Brukar själv alltid ringa direkt när växeln öppnar och har hittills (peppar, peppar) alltid blivit uppringd samma dag.
vårt 2012: Hoppas att det kommer gå bra för era eskimåblastos. Det bästa klimatet för dom att vara i är din livmoder så du ska se att det kommer gå bra!
Norris: Hur gick det på besöket?
LindaM: Är lite osäker på statistiken eftersom det är olika bud överallt, men det ska iallafall vara kring 30% chans att lyckas med en FET. Hur många procent som klarar upptiningen vet jag inte. Ni har väldigt många embryon så det ser positivt ut, det blir nog en hel del kvar i frysen. Lycka till imorgon!
Mirage: Välkommen hit!
Vad härligt att ni får köra igång så pass snabbt, inte många dagar kvar till spraystart. För mig tog det 5 veckor från spraystart till insättning. Kanske låter som en lång tid men tiden går väldigt snabbt när man är inne i det hela.
Freja150: Vilken tur att ni hade mötet precis på dag 21 så du inte behövde vänta ytterligare en cykel!

Hur känns det nu med nässprayen?
Chan2: Jag tror inte heller att det är jättevanligt att lyckas på egen hand bara för att man ställt sig i kö till IVF. Det hade troligen hänt även om man inte planerat att genomföra behandlingen. Tror inte alls på det som så många hävdar: slappnar av så blir du gravid. Är lite svårt att inte tänka på att bli gravid när man genomför IVF:er, och tänk så många som lyckats ändå!

Nej, tummen ner för alla dom som skuldbelägger oss ofrivilligt barnlösa och får oss att må ännu sämre än vi redan gör.
Önskar dig stort lycka till nu när du börjar med sprutorna imorgon, det kommer gå galant!
Emilotta: FET blir inte finansierat via landstinget om man har gjort en IVF som resulterat i ett barn. Då måste man betala syskonförsök ur egen ficka..