drömmer om ett barn: Tack

. Jo det känns väldigt skönt att få göra detta nu, jag tror verkligen att det ska fungera, jag hoppas av hela mitt hjärta iallafall! Jag har faktiskt börjat få känningar i min vänstra sida idag, jag är öm som jag brukar vara innan ägglossningen. Är rädd att jag kommer bli överstimulerad.
Jag såg att du är på ditt 3:e IVF försök, när gjorde ni ert första? Vad har dom hittat för möjlig orsak till att det inte fungerat för er? Hur långt har ni kommit i detta försök?
Nej, jag vågade inte ta sprutan själv, jag är en fegis
Jag håller tummarna för er!!!
mammaidamaria: Jag hoppas verkligen det

känns som att vi har stora chanser att lyckas!
Jag kände nån gång idag att det smakade lite som blod i munnen men jag minns inte om det var efter sprutan eller före. Men det varade bara en kort stund för sen tänkte jag inte på det nått mer.
Jag vågade inte ta sprutan själv, varken igår eller idag.. feg som jag är.
Jo den sprutan ska tas på kvällen, samtidigt som den andra men på ett annat ställe, om jag förstått det rätt!
Jag har börjat bli öm på min vänstra sida idag, som före ägglossning, så det känns som jag kommer bli överstimulerad. Jag ska sänka dosen på tisdag så jag hoppas det inte hinner bli galet mycket äggblåsor.
I övrigt så känner jag inte så mycket tror jag, mått lite illa bara. Men det kan bero på något annat.
Vet du ungefär när äggplocket kommer ske?
Jag ska på ultraljud på onsdag, så då får jag förhoppningsvis kanske veta när det kan ske!
Känns spännande och pirrigt nu